Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014
Kan inte tiden gå lite fortare... Ska ha mens julveckan men vill inte vänta längre, vill veta om det blir nåt....
Kan inte tiden gå lite fortare... Ska ha mens julveckan men vill inte vänta längre, vill veta om det blir nåt....
Liten rolig länk ändå, och precis såhär har jag tänkt hela mitt liv kring barn o.o
www.veckorevyn.com/Livsstil/fylla-ar-i-december
Jag har gått med "mensvärk" i snart 2 veckor och illamående men inget annat. Osäker på min cykel då jag tog bort en spiral i oktober men antingen är den imorgon 7:e eller nästa fredag den 11:e... What to do?
Kände av äl i förmiddags och nu på kvällen var äl-testet negativt så nu är det nedräkning till den 19e då det är BIM! Lyckades få till det både igår och idag så borde ha oddsen med mig :)
vilken häftig grej ändå, har verkligen känt att kroppen varit annorlunda idag (Molvärk, ömma bröstvårtor, blev jättesvullen om magen). Så hoppas det var ett riktigt bra ägg som släppte :)
Jag är en sån som gärna testar tidigt och ofta men ska verkligen försöka hålla mig... Men ska å andra sidan vara iväg den helgen så kanske testar innan för att veta. Ja ni ser, försöker redan övertyga mig själv om att testa tidigt!
Håller med Steph9006, nu har tomten gjort sitt
haha :D
Äter ni som plussat något speciellt?
Folsyra, vitaminer osv?