• nygift

Sommarbebisar 2015

Idag har jag haft molvärk hela dagen strålar ut i höften när jag ligger ner. Vet inte hur många ggr jag gått på toa bara för att kolla att jag inte blöder haha

• nygift
    Thisisme84 skrev 2014-11-06 19:27:59 följande:

Haha, precis så har min dag också varit! Vill spika fram långt in i graviditeten nu så oron kan släppa lite.

Haha coolt håller med helt ska bli så skönt när man ska få göra ul o när man kan känna sparkarna :)
  • nygift
    LillyAdelia skrev 2014-11-06 20:19:00 följande:

Hoppar gärna in här!

Bf 29/6-2/7, blir väl klarare efter ul:)

Har redan en 15 mån gammal dotter men det känns pirrigt och nytt ändå!

Har ont i tjejmagen och mår väldigt illa, framförallt när jag tänker på kaffe. Var likadant med ettan och det gick över i v.12.

Roligt att följa fler med sommarbebisar!

Välkommen :)
  • nygift

Fan jag blöder!! När jag går på toaletten o torkar mig så kommer det blod shit nu är jag väldigt orolig

• nygift

Jag är i vecka 9 ringde bm imorse o hon trodde att det var för att jag var hård i magen ringde även kvinnokliniken o de sa att jag skulle avvakta men nu blöder jag inte

• nygift

Tack alla sjukt jobbigt att inte veta hur bebisen mår

• nygift

BM trodde också det o jag har inge ont heller så. O hon sa de om jag får ont måste jag åka in till akuten

• nygift
    dalin79 skrev 2014-11-07 14:29:21 följande:

Då bestämmer vi att det är så nu!!! :)

Tack håller med ska så fort jag har tillgång till en toa kolla om de kommer nå mer. Har inskrivning hos bm på måndag så ska prata mer med henne då. Nu gör alla i min omgivning så att jag inte får anstränga mig eller bära tunga saker haha så hjälpsamma så :)
  • nygift

Nu har jag slutat blöda så de är nog ingen fara men ska ta det lungt IAF :)

Nix skulle inte ha mens

• nygift

Kan uppdatera lite hur de går. Nu har jag inte blödit på 24 timmar så är ganska säker på att det var ett blodkärl som sprack när jag var på toa.

Svar på tråden Sommarbebisar 2015