• nygift

Sommarbebisar 2015

nassu skrev 2014-11-02 07:56:39 följande:

Kan jag hoppa in här? Är idag i v 7+0 och har bf 18-19 juni. Har haft problem med blödningar och är sjukskriven. Vi har varit på två Vul p.g.a det men allt har sett bra ut! Vi har försökt få syskon i 2år och nu i vänta på vårt andra ivf blev vi plötsligt gravida på naturlig väg! Grattis alla till era pluss!!

Har du blödit mkt? Roligt att ni lyckades själva :)
  • nygift
    MakeitHappen skrev 2014-11-02 20:51:03 följande:

Fler som är trötta på kvällarna? Som nu ligger jag och gäspar och höll på att somna :o

Kvällarna är jag trött men värre på.morgonen då jag har sovit bort hela fm haha sen har jag haft en extrem yrsel känns som jag ska svimma ibland
  • nygift

Tycker tiden går ganska fort ända :)

• nygift

Konstans molvärk här sen igår kväll känslan av att mensen dyker upp blää men inge blod IAF o vet ju varför det är molvärk :)

• nygift
    Emeeliiee skrev 2014-11-03 18:06:39 följande:

Välkomna ni som är "nya" :)

Någon mer än jag som upplevt att håret ändrat struktur? Har alltid haft rakt hår, men nu fått självfall/vågigt.. Kan det bero på alla hormoner kanske?

Köpte seaband idag som ska hjälpa mot illamående gnm akupressur, ngn som har erfarenhet av dessa? :)

Nix inte upplevt men har märkt att jag har fått sjukt mkt tovor sjukt irriterande haha. Idag gick vi ut med nyheten lite mer berättade för pappa o han hade redan märkt de på min kropp han sade att min mage vuxit haha
  • nygift
    Emeeliiee skrev 2014-11-03 18:34:18 följande:

Haha, märkligt det där.. Jasåå? Känner du själv att det syns på dig? Jag känner mig svullen långt ner i magen, särskilt om kvällarna, skulle vilja säga att det syns på min mage att jag är preggo, men det går lätt att dölja med oversize-kläder.

Ni andra i tråden - har ni fått ngn liten minikula ännu? :)

Haha så coolt alltså jag känner mig svullen men inte så att jag tycker att de syns har märkt att kläderna inte sitter lika bra men går ofta runt i mjukisbyxor haha min man sa nyss att de har börjat synas magen har blivit större än vanligt haha är ju överviktig så trodde inte de skulle börja synas så snabbt :)
  • nygift
    Nathalie8906 skrev 2014-11-04 11:03:35 följande:

Hej hoppar gärna in här. En sommarbebis tidigt i juli väntas. :)

Plussade i fredes och känns fortfarande overkligt. Nästan som att man ljuger bara för att jag inte har några symptom. Eller ja.. liiite ömma bröst när man tar på dem. Och en aning tröttare. Men om det är pga att jag är gravid eller förkyld vet jag inte..

Finns nere i Skåne förresten. Var är alla ifrån? :)

Välkommen :) har fortfarande känslan av att de är overkligt känner inte så mkt lite illamående ibland lite ont i brösten ibland o lite sånt. Jag är i från Västerås:)
  • nygift

Jag har inskrivning på måndag :) gåe då in i vecka 10 fattar inte vart tiden tar vägen. Är dock galet sugen på salt typ salta lakrtitsar. Och min mage är sjukt dryg då jag är väääldigt hård i magen haha fast skönt att tiden gåe fort. Nån som har börjat införskaffa saker till bebisen?

• nygift
    MakeitHappen skrev 2014-11-05 07:21:53 följande:

MF igårkväll så ja lämnar denna tråd för denna gång.. :( hoppas kunna återvända hit!!

Åh stackare lycka till nästa gång stor kram
Svar på tråden Sommarbebisar 2015