• nygift

Sommarbebisar 2015

Är det nån som har haft blodblandad flytning? Hade det en sväng idag sjuk av oro min man tror att de går bra det har inte kommit nå mer. Har fortfarande ont i brösten och en extrem oro samt idag är jag hungrig hela tiden haha. Ska skriva in mig hos bm den 10 november är i vecka 7

• nygift

Oj skönt att veta att jag inte är ensam berätta hur de går :),

• nygift
    Sanja87 skrev 2014-10-23 22:34:36 följande:

Hoppar in här jag med! Bf 21 juni om mina beräkningar stämmer ð?? andra barnet!

Känner knappt några symptom denna gång mer än ömma bröst o "växtvärk" i livmodern.. :)

Välkommen :) skönt att slippa mkt symptom

Idag vaknade jag med världens illamående haha
  • nygift
    hemligönskan skrev 2014-10-24 09:43:17 följande:

Nu har jag varit hos läkaren och det gick jättebra :):):) hjärtat slog och den är ungefär 8,9 mm stor <3

Åh vad skönt att höra :) då är du o jag samma är också på 6+4 :) jag har inte blödit nå mer så är inte orolig längre :) tror att det var nån slemhinna eller nått som var lite känslig :)

Men idag är jag sjukt jävla trött haha
  • nygift
    Sanja87 skrev 2014-10-26 22:17:02 följande:

Gaaaaah dessa cravings alltså!!!

Jag har varit helt vanisinnigt sugen på sourcream and onion stjärnor...

Haha inte lätt :) jag är så sjukt sugen på isglass bara längtar tills vi ska åka o handla imorgon men förövrigt så har jag inte haft nå speciellt. Men idag slog illamåendet till så jag inte visste vart jag skulle ta vägen :) haha :)
  • nygift

Haha intressant att det kan ändras så fort :) jag har alltid varit en godisråtta men godis är inte lika gott längre men de är lättsaltade chips jag är galen i :)

O kött smakar bläää haha

Idag gick jag in i vecka 8 gud vad veckorna går fort :)

• nygift
    hemligönskan skrev 2014-10-27 10:51:55 följande:

Ja nu e vi i v 8 tycker att det är jättekul att vi har samma dag :D tänkte på dig imorse haha

På mig har det börjat klia massor i hårbotten men det är tydligen inget konstigt i början av graviditeten.

Jag som älskar bröd mår illa av bara tanken av det. Kan inte äta tacos och kan inte heller tänka på leverpastej. Nu mår jag illa igen pga att jag staplat upp dessa :p

Bebisen är stor som ett hallon nu! Nästa vecka är den stor som en jordgubbe och börjar röra sig och träna sina muskler. SÅÅÅÅÅ HÄFTIGT!!!!

Haha tänkte på dig med imorse så coolt fåe vi se vem som får bebisen först :) haha idag ska jag köpa leverpastaj mumma :),
  • nygift
    Emeeliiee skrev 2014-10-27 15:20:42 följande:

Japp, mår illa från det att jag vaknar tills jag går och lägger mig.. :/ Ringde BMM idag, de skulle ringa upp imorgon så hoppas på att få lite råd..

Jag har hört folk som blivit sjukskrivna för att de mått för illa när de varit gravida. Hoppas du får må bättre snart styrke kram
  • nygift
    hemligönskan skrev 2014-10-27 13:01:13 följande:

Haha åh!:)

Asså Blä det vände sig i min mage när du skrev det :p

Haha ska ha de på min smörgås imorgon.

Jag äter en vitamin blandning för gravida o igår kräktes jag efter jag tagit de o idag när jag tänker på de mår jag sjukt illa hur i norden ska jag kunna ta de :s haha
  • nygift
    Tharre skrev 2014-10-27 18:23:31 följande:

Hej ????. Jag hoppar in i tråden också ????. Jag väntar mitt andra barn, är gravid i vecka 9 med Bf 4/6. Alltid roligt att prata med andra och dela erfarenheter ???? hoppas ni mår bättre än mig ????

Välkommen håller med helt underbart att snacka med andra som väntar barn :) har du nån skillnad från andra graviditeten?
Svar på tråden Sommarbebisar 2015