Sommarbebisar 2015
Va skönt =) ja alltså det är väl typiskt det här :P men igår efter jag bokade tiden hos läkaren så kände jag att det inte alls gjorde lika ont i ryggen , de låste sig inte eller så men ont när jag gick eller rörde mig då jag satt i soffan. Men kände ändå att det hade blivit mycket bättre och tänkte att typiskt nog nu så bara för jag ska träffa läkaren imorgon så kommer jag inte ha ont just då utan det kommer väl tillbaka senare ( har varit så med min handled som jag haft ont i 6 år).
Jodå hade ont när jag la mig igår så tänkte a då åker jag dit imorgon, när jag vände mig i sängen i natt/tidig morgon så small det till och ryggen knäcktes , var upp på toaletten strax efter och smärtan var som bortblåst? :d haha jag fattar inte men skönt som bara den :) Ringde Bm och avbokade tiden hon tyckte det lät jätte bra och sa att det kanske var en snedvridning i ryggen som sen rättade till sig :)... typ nån nerv i kläm eller så.. Var lite öm då jag rörde benet men kände att de här kommer gå över och nu har jag inte ont alls :) men blir det igen så ska ja höra av mig direkt =) . Jag och min sambo ska till Bm nästa vecka för inskrivning och provtagning. Var dit för 3 veckor sen på hälsosamtal.