• nygift

Sommarbebisar 2015

L och K skrev 2014-12-03 15:07:31 följande:

Va skönt =) ja alltså det är väl typiskt det här :P men igår efter jag bokade tiden hos läkaren så kände jag att det inte alls gjorde lika ont i ryggen , de låste sig inte eller så men ont när jag gick eller rörde mig då jag satt i soffan. Men kände ändå att det hade blivit mycket bättre och tänkte att typiskt nog nu så bara för jag ska träffa läkaren imorgon så kommer jag inte ha ont just då utan det kommer väl tillbaka senare ( har varit så med min handled som jag haft ont i 6 år). 

Jodå hade ont när jag la mig igår så tänkte a då åker jag dit imorgon, när jag vände mig i sängen i natt/tidig morgon så small det till och ryggen knäcktes , var upp på toaletten strax efter och smärtan var som bortblåst?  :d haha jag fattar inte men skönt som bara den :) Ringde Bm och avbokade tiden hon tyckte det lät jätte bra och sa att det kanske var en snedvridning i ryggen som sen rättade till sig :)... typ nån nerv i kläm eller så..  Var lite öm då jag rörde benet men kände att de här kommer gå över och nu har jag inte ont alls :) men blir det igen så ska ja höra av mig direkt =) . Jag och min sambo ska till Bm nästa vecka för inskrivning och provtagning.  Var dit för 3 veckor sen på hälsosamtal. 

Haha inte lätt men ibland räcker de med att knäcka ryggen så känns de bättre . hoppas du mår bra
  • nygift
    LillyAdelia skrev 2014-12-04 13:01:57 följande:

Åh hjälp! Vad läskigt med folk som tävlar om sånt :( men hon växer troligtvis upp nu när det finns en viktigare människa att tänka på!

Illamåendet är värre här med, men det har bytt fokus. Förut var det kaffe som kändes som döden, nu kan det vara vad som helst i matväg. Speciellt sånt jag just ätit, så det gäller att hålla tankarna i styr!

Med förra barnet älskade jag att vara gravid, nu är det knappt mysigt. Tycker förlossningen kan vara över och bebisrutinerna invanda och så får det pågå läääänge :)

Jag har jätte svårt för mat nu vet inte vad jag ska äta längre mår illa av all mat sjukt drygt måste ta mig till BM o väga mig nån dag
  • nygift
    LillyAdelia skrev 2014-12-04 13:01:57 följande:

Åh hjälp! Vad läskigt med folk som tävlar om sånt :( men hon växer troligtvis upp nu när det finns en viktigare människa att tänka på!

Illamåendet är värre här med, men det har bytt fokus. Förut var det kaffe som kändes som döden, nu kan det vara vad som helst i matväg. Speciellt sånt jag just ätit, så det gäller att hålla tankarna i styr!

Med förra barnet älskade jag att vara gravid, nu är det knappt mysigt. Tycker förlossningen kan vara över och bebisrutinerna invanda och så får det pågå läääänge :)

Men härligt att de går så bra för alla :)

Har ni börjat införskaffa saker då? Vi köpte bärsele och badbalja i måndags vi har även införskaffat skötväska skötbord o kläder samt sängmobil o en heldel annat :),
  • nygift

På lördag ska jag hämta en doppler iaf bara för att jag vill lyssna på hjärtat en gång så jag vet att smurfen mår bra :)

• nygift
    Emeeliiee skrev 2014-12-05 01:15:06 följande:

Vi har köpt lite kläder, en spjälsäng m täcke, kudde o sängkläder samt en mobil :) Så roligt att köpa grejor och rätt smart att dela upp lite månad för månad..

Åh vad mysigt har ni köpt nya saker eller begagnade? Vi tänkte köpa spjällsäng i typ april :)
  • nygift
    hemligönskan skrev 2014-12-05 09:02:10 följande:

Oj har ni redan börjat köpa grejer.. Jag tänkte typ vänta tills i april nångång o börja köpa då.. men det kanske är för att jag är så himla nojjig och hela tiden tror att det ska gå dåligt :/

Meh sluta oroa dig o njut av att du väntar barn!! Självklart kan man oroa sig lite men kom ihåg att barnet mår inte bra av det. Va inte du lika långt gången som mig? Isånt fall så kan du koppla av du har gått över veckorna med missfallsrisken

Och MA är inte alls vanligt koppla på njut funktionen kolla lite på bebis kläder kanske köp nått o njut helt underbar känsla :)
  • nygift
    hemligönskan skrev 2014-12-05 09:28:09 följande:

Joo är lika långt gången. Men känns bara som att, varför ska JAG få va med om det här underbara? Hur kan det ens va sant liksom?

Jag kommer nog känna mig lugnare efter nästa vecka efter UL:et..  Det finns en möjlighetatt vi kommer kunna se vilket kön det är också! Spännande.

Håll mig uppdaterad :)

Har också tänkt så men varje gång jag tänker så så kommer nån form av symptom så tror någon försöker säga mig nått ;)
  • nygift

Vi ska också ta reda på kön om de går :) är helt säker på att de blir en pojke haha :) 38 dagar kvar till rul

• nygift

Just ja glömde säga jagtappar också mkt hår

• nygift

Åh köpte en angelsounds nu o lyssnade på hjärtat hittade det lite svagt samt navelsträngen hur coolt som helst :)

Svar på tråden Sommarbebisar 2015