Sommarbebisar 2015
Jag är med i vecka 14 nu lyssnade på hjärtat igår igen så otroligt mysigt så nu ä jag super lugn :) håller på att kika efter nå fina gravid toppar men tänkte vänta några veckor så magen hinner bli lite större :)
Jag är med i vecka 14 nu lyssnade på hjärtat igår igen så otroligt mysigt så nu ä jag super lugn :) håller på att kika efter nå fina gravid toppar men tänkte vänta några veckor så magen hinner bli lite större :)
Okej nu är jag fundersam vägde mig hemma med min våg den är inte lika bra som hos BM så den kan visa lite fel men enligt den så har jag gått ned i vikt igen alltså 3 kg sen jag blev gravid undrar om jag kommer gå upp massa i slutet i ställe haha
Oj vilken tid. Hur långt är du gången nu?
Härligt :)
Hej allihopa!
går in i v 13 på fredag ????
Igår var jag på mött andra besök hos bm, tog prover och prata lite, hade finfint blodvärde
Här får man ringa och boka RUL när man är i v 15, så får se om det går att få tag i dem i mellandagarna, så borde det bli en tid i mitten/slutet på januari
Mitt illamående har gett sig nu, dock så är jag uppe å kissar minst 2,ofta fler ggr per natt, idag ska jag sluta dricka helt efter kl 18 å hoppas på lite mer sammanhängande sömn ????
Jag är också uppe och kissar 1-2 ggr per natt, haha :)
Idag ska vi på vårt ultraljud!!! Åh jag är nervös och pirrig på samma gång. Jag hoppas verkligen att den fortfarande lever där inne.
Har suttit och tänkt massa hemskheter, men försöker att inte göra det.
Hej alla Hoppas ni mår bra! Jag undrar hur många det är som bara är svullen och ser ut som om att man har ätit för mycket? Jag är i vecka 12 (11+4) och ingen bebis-kula syns ännu. Brukar kolla med jämna mellanrum genom att lägga mig ner och kolla långt ner, eftersom den fortfarande ligger långt ner.
Hur är era magar och i vilken vecka är ni i? När började det synas på dig? Jag vet att det är individuellt, men är nyfiken. Känns som att jag inte är gravid, förutom brösten som gör ont, maten och att mitt hår fortare blir fett. Hehe.
Jag hakar på här jag med! 21 år, gravid med första barnet. Är i v 8 nu (7+1) och känner inte mer än en enorm trötthet och ömma bröst som kommer och går, mjölkiga flytningar :) hoppas allt är bra med bebben i magen! ?
Haha tror man känner sig tjock tills den riktiga magen dyker upp hihi :),
I början var jag skit nojig för att jag mådde för bra hade lite illa mående o halsbränna o sånt men alla skrev att de mådde så dåligt så då blev jag fundersam . men nu kan inte äta någonting utan att bli illamående haha