Sommarbebisar 2015
Man har typ ett svichande ljud skit fränt jag tog reda på ljudet innan jag lyssnade så jag visste :) så värt pengarna jag köpte min begangad dock :)
Man har typ ett svichande ljud skit fränt jag tog reda på ljudet innan jag lyssnade så jag visste :) så värt pengarna jag köpte min begangad dock :)
Glömde svara på sista frågan man ska inte använda den för ofta för de kan störa bebisen tror bebisen hör ljud från den eller nått men ingenting är bevisat :)
Japp finns på YouTube sök på angelsound så borde de komma upp tittade där nu ikväll.
Men vi ska testa snart igen ska köpa mer gel bara o se till att jag inte har kissat eller ätit precis innan så kanske man hör mer :) men kom ihåg även om du inte hör så oroa dig inte skit svårt att hitta :)
Tror vi använde för lite gel för att de ska funka bäst men ljudet fanns där helt klart den coolaste känslan någonsin :) längtar ännu mer till rul nu men oron är helt borta nu :),lycka till
Då ska jag söka på det :)
Jag är ju bara i vecka 10 så tror inte jag ska/kan testa än på några veckor i alla fall. Men var på VUL idag på grund av att jag inte känt något på länge, så fick höra ett pickande hjärta och se den lilla...klumpen. Hehe. Väldigt skönt! Det är vid såna tillfällen jag tänker att man kunde ha lyssnat själv först och sedan oroat sig :P
Här är min lilla mage som äntligen börjat bukta ut så det märks :)
Måste bara fråga er som är gravida och stor grattis till er alla o massor med lycka :)
Det är så att jag kommer testa mig den 8de eller 9de. har testat mig innan och det visade negativ.. men jag har så ömma bröst är trött och får ont i magen plus huvudvärk.. Varför är det så? 8de ska de vara tredje veckan att testa sig men ändå.. hade ni sådana symtom i början innan det visade sig att bi blev gravida..?
Tack för svaret.. stor grattis och lycka till :)
Åh, tack! Känns så mysigt att man faktiskt SER att det händer ngt nu, inte bara känner :) Ja, man riktigt känner man hur det drar och spänner, ibland hugger det till också om man gör för snabba rörelser (typ vänder sig hastigt i sängen)..
Har ni köpt speciella mammakläder eller funkar det med era vanliga fortf?
Åhhh...ska inte säga vad "glad" jag blir, haha. För klart det är skittråkigt att tappa en massa hår men trodde verkligen bara det var jag!
Man läser om att när man är gravid skall man få så tjockt och fint och glansigt hår osv. På mig bara rasar det av. Och jag har jättetunnt hår sedan innan så detta känns ju roligt =(
Tur för dig som har tjockt hår. Jag e rädd att jag skall bli flintskallig innan detta är över, haha. Kommer skrämma slag på mitt barn när hen kommer ut ;)
Jag har inte köpt några gravidkläder än, är i vecka 13. Men det kommer behövas snarast. Klär mig i mina allra största tröjor för pallar inte med tighta saker just nu. Mina jeans kan jag fortfarande ha men det börjar bli vääääldigt trångt. Men försöker hålla mig 2 veckor till för bor ju i Turkiet och storlekarna här är så satans SMÅ. Beställde en tröja i L som skulle motsvara storlek 40. Den var snarare en storlek 36. Flyger snart till Sverige för att fira jul och då skall det inhandlas gravid-byxor! =)