Gert skrev 2014-12-21 13:51:43 följande:
Jag behöver inte komma med några som helst bevis till dig. Jag väntar fortfarande på den där FN-rapporten, som du säger dig besitta, där FN anklagar Danmark, Norge och Finland som rasister för att de inte tar emot lika många asylinvandrare som Sverige.
Och då kan vi utgå från att ditt påstående om Magdalena Andersson inte stämmer. Det är du som förlorar på det, eftersom att det är du som inte kan belägga dina påståenden.
Jag har aldrig påstått något om att FN gör rapporter om vilka länder som är rasistiska. Jag har endast hävdat att SD:s politik bryter mot Genèvekonventionen och Europakonventionen för de mänskliga rättigheterna. Det har jag iofs redan belagt i flera trådar. Jag tänker inte upprepa mina belägg förrän jag har sett en endaste SD:are som belägger sina påståenden med bra källor (och att det faktiskt belägger det som de hävdar). Då kan jag upprepa mina belägg en gång till. Hittills har jag gjort det i minst 3 trådar som du har varit i, så du borde ha sett det redan. Jag har inte tid att upprepa saker i all evighet.