Inlägg från: Biffus |Visa alla inlägg
  • Biffus
    Svt skrev 2014-12-02 00:02:03 följande:
    Visst är det kul? Massinvandringen dödar flera hundra om året. När vi talar om livsfara.
    Belägg?
  • Biffus
    Svt skrev 2014-12-02 00:31:52 följande:
    Det här ganska komiskt, faktiskt. Jag drog på smilbanden, igen. Blev du så krääääääänkt att du var tvungen att spamma för 125:e gången?

Annars kan du ju se ditt nya favoritjudeprogram: Blå Ögon, som skapats av Aschelberg och ska få oss att tycka mindre fel.

När du ledsnat, kolla lite på PH eller jönsarna som gifter sig anonymt.
    Varför tycker du att ditt eget inlägg är spam? Varför inte stå för det du skriver istället?
  • Biffus
    Svt skrev 2014-12-02 00:33:36 följande:
    Nej, för det har ju sjuklövern med flera hundra dömda brottslingar bara de senaste åren?
    SD har 6 (snart 7) gånger fler brottsdömda riksdagspolitiker än de andra partierna tillsammans. Förstår du vilken enorm överrepresentation det är?
  • Biffus
    nihka skrev 2014-12-02 21:41:38 följande:

SD vill stoppa den fria folkbildningen.

Står att läsa om i motion 2014/15: 2903 med titeln Folkbildningsfrågor.

Om SD får kontroll över landet, ska man kunna åläggas att verka i nationell anda utan att förorsaka motsättningar i samhället. Företag, föreningar, folkhögskolor och studieförbund ? alla ska sträva mot samma nationella mål.

Det finns förebilder ? just nu i Ryssland, tidigare i andra länder.

SD kommer. Tramp, tramp, tramp, tramp, tramp, tramp, tramp, tramp, tramp.

http://www.unt.se/asikt/ledare/sd-vill-likrikta-folkbildningen-3486331.aspx

Fast man måste säga att de har lite humor också! För den här delen i motion 2014/14:K365 är lite komisk...

"En utländsk medborgare som önskar få ett svenskt medborgarskap bör avkrävas en ed om att han eller hon svär trohet och lojalitet mot Sveriges konung"

Jag är glad att jag slipper göra det! Skulle kännas konstigt :S
  • Biffus
    Breaking Bad skrev 2014-12-03 21:42:58 följande:
    Ah, jag menade inte att alla på listan var det, fanns några ledamöter till på listan som var dömda.

Skönt med nyval, bara att hoppas att SD växer till sig ännu mer nu så att alla storkhuvuden i vårt land får något att fundera över.
    Då måste de ha dömts den senaste veckan, för när jag kollade senast så var det bara Billström. 
  • Biffus
    Perplex skrev 2014-12-03 22:55:10 följande:
    Varje mord, våldtäkt, misshandel, rån, stöld osv osv utförd av icke-svenskar som är boende här är ett brott orsakad av massinvandringen.
    Varje mord, våldtäkt, misshandel, rån, stöld osv som har utförts av svenskar som bor här är en följd av att vi inte har utrotat svenskar.
  • Biffus
    Perplex skrev 2014-12-04 12:04:21 följande:
    Ja, men du menar att eftersom vi inte utrotat svenskar så ska vi fylla på med fler våldsverkare från andra länder?
    Eh, hur fick du det till det? Obestämd
  • Biffus
    Breaking Bad skrev 2014-12-04 19:50:04 följande:
    Tror du det på allvar? :)
    Tror du på allvar att pensionärer tänker "Jag röstade på SD för att jag ville ha sänkt skatt på min pension. De lovade oss sänkt skatt och sade att det var ett av deras viktigaste vallöften. Nu röstade de på en budget som inte innebär en sänkning av skatten för pensionärer, och röstade därav ner en budget som skulle innebära den sänkningen som jag önskade... Jag röstar väl på samma parti igen då!"?

Låter lite naivt.
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!