Inlägg från: carolinheiner |Visa alla inlägg
  • carolinheiner

BF Juni 2015

TinkyWinky skrev 2014-10-06 19:31:09 följande:

ok. :) Min första fick ja tre dagar för tidigt andra kom 6 veckor för tidigt, så blir spännande o se när denna bebisen kommer :)

Japp jag går i stan, har ann louise lexen som ja haft de andra grav med :)

?°? Kewin 9/7-09 ?°?°? Theo 9/1-13 ?°?
    Ja ska ha kirsti.. Som ja hade sist :)

Sjuk känsla.. Om en v skulle ja haft bf med Melvin.. Å ist för att gå höggravid ska vi på ett nytt hälsosamtal med en ny graviditet :/
  • carolinheiner
    TinkyWinky skrev 2014-10-06 21:47:22 följande:

Jobbigt. I vilken vecka förlorade du honom? :(

?°? Kewin 9/7-09 ?°?°? Theo 9/1-13 ?°?
    22+5 kom han ut.. Åkte in 22+2 fullt öppen.. Hoppas denna vill bakas färdigt i iaf 36 v :)
  • carolinheiner

Jobbar som timanställd som kock,. Åhh fy fan va ja e trött.. Å illamående,. Å de blir inte bättre av att man steker en massa hela dagarna å knappt tid med att äta :( vill inte säga något heller :/ 18/11 ska vi träffa bm igen p kanske göra ett ul:) ska till läkare den 20/10 för vul på livmoderhalsen å ta lite prover.. Jobbigt men samtidigt nödvändigt :/

• carolinheiner
    Limpan nr2 skrev 2014-10-11 12:53:05 följande:

Kan någon vara snäll och ta bort mig med? Bruna flytningar, molvärk till o från och graviditetstesterna blir inte starkare :( Andra missfallet på rad nu :(

Måste de vara ett missfall? Är de inte bättre att ha liiite is i magen å prata med bm på måndag? Behöver inte betyda mf.. :( vet att de e svårt att tänka så men vill bara peppa dig :) har inte själv upplevt mf.. Men däremot fått föda ett levande barn i v 22.. Så förstår hur de känns att vara orolig över att mista ett barn till..
  • carolinheiner
    Mirella skrev 2014-10-11 18:19:59 följande:
    Ja det ska jag, vad säger man då? Hej jag är gravid vad händer nu eller...