Inlägg från: carolinheiner |Visa alla inlägg
  • carolinheiner

BF Juni 2015

TinkyWinky skrev 2014-10-06 19:31:09 följande:

ok. :) Min första fick ja tre dagar för tidigt andra kom 6 veckor för tidigt, så blir spännande o se när denna bebisen kommer :)

Japp jag går i stan, har ann louise lexen som ja haft de andra grav med :)

?°? Kewin 9/7-09 ?°?°? Theo 9/1-13 ?°?
    Ja ska ha kirsti.. Som ja hade sist :)

Sjuk känsla.. Om en v skulle ja haft bf med Melvin.. Å ist för att gå höggravid ska vi på ett nytt hälsosamtal med en ny graviditet :/
  • carolinheiner
    TinkyWinky skrev 2014-10-06 21:47:22 följande:

Jobbigt. I vilken vecka förlorade du honom? :(

?°? Kewin 9/7-09 ?°?°? Theo 9/1-13 ?°?
    22+5 kom han ut.. Åkte in 22+2 fullt öppen.. Hoppas denna vill bakas färdigt i iaf 36 v :)
  • carolinheiner

Jobbar som timanställd som kock,. Åhh fy fan va ja e trött.. Å illamående,. Å de blir inte bättre av att man steker en massa hela dagarna å knappt tid med att äta :( vill inte säga något heller :/ 18/11 ska vi träffa bm igen p kanske göra ett ul:) ska till läkare den 20/10 för vul på livmoderhalsen å ta lite prover.. Jobbigt men samtidigt nödvändigt :/

• carolinheiner
    Limpan nr2 skrev 2014-10-11 12:53:05 följande:

Kan någon vara snäll och ta bort mig med? Bruna flytningar, molvärk till o från och graviditetstesterna blir inte starkare :( Andra missfallet på rad nu :(

Måste de vara ett missfall? Är de inte bättre att ha liiite is i magen å prata med bm på måndag? Behöver inte betyda mf.. :( vet att de e svårt att tänka så men vill bara peppa dig :) har inte själv upplevt mf.. Men däremot fått föda ett levande barn i v 22.. Så förstår hur de känns att vara orolig över att mista ett barn till..
  • carolinheiner
    Mirella skrev 2014-10-11 18:19:59 följande:
    Ja det ska jag, vad säger man då? Hej jag är gravid vad händer nu eller...
    Du kan även säga som ja sa första gången.. Heej ja heter xxx å ja e gravid.. Vad ska ja nu göra? Hahha alla är vi förstföderskor :)
  • carolinheiner
    Limpan nr2 skrev 2014-10-11 17:57:48 följande:
    Åh jag har också fött ett levande men sjukt barn i vecka 22. Fruktansvärt att vi är fler som varit med om det :(

Nja inte 100% säkert såklart men nästan helt säker. Har ett mf och ett MA i bagaget och båda började precis såhär. Så stiger ju inte hcg heller. Men jag ska ringa spec. mvc nu på måndag. Antagligen kommer de bara säga att jag får vänta och se. Nu väntar jag bara på att det ska komma igång av sig själv och blöda ordentligt.

Tack för omtanken!!
    Hoppas på de bästa att de inte är något.. Å håller tummarna att de klarar sig ..
  • carolinheiner
    FruGnu skrev 2014-10-12 10:08:08 följande:

Jag är illamående i princip hela tiden, dygnet runt! Har nästan tappat matlusten helt, inte sugen på något, har därmed jättesvårt att hålla mig mätt. Så fort jag blir minsta hungrig så kommer illamåendet fram. (Har som tur är inte spytt än iaf.)
    Det är jättejobbigt! Jag vet inte hur jag ska göra. 
    Någon som har tips?

Prova äta allt ;) tillslut kanske du hittar något du kan äta :)
  • carolinheiner
    VioloLaviose skrev 2014-10-15 09:29:39 följande:

Jag hittade Alvedon i väskan! Vet inte vad jag har för nässpray hmm.. Tror det är otrivin givetvis :(

Otrevin är väl inte bra pga känsliga slemhinnor skulle ja tro.. Kolla på fass ;)
  • carolinheiner

Ibalnd känner ja mig jätte gravid å ibland inget alls :( men de e väl normalt? Lite halvjobbigt på praktiken.. Får inte överanstränga mig eller bära tungt,gymma eller hoppa hopprep,. Konstant trött å har börjat få lite feberfrossa utan feber :( e de normalt? Min ischias har dessutom kommit tillbaka :( sätter mig i soffan efter en dag å sen kan ja inte resa mig igen utan att skrika av smärta:( känns som denna graviditeten är värre än den förra :( får dessutom yrselattacker :( snurrar till när ja reser mig eller vänder mig eller kollar upp i taket :( idag står tandläkaren på schemat.. Ingen favorit de heller :( läkaren den 20.. Mäta tappen igen å förhoppningsvis är där ett litet tickande hjärta också :)

Svar på tråden BF Juni 2015