BF Juni 2015
Imellanåt känns de som denna graviditeten äg värre än med sonen :/ å ibland så känner ja mig inte alls gravid :/
Imellanåt känns de som denna graviditeten äg värre än med sonen :/ å ibland så känner ja mig inte alls gravid :/
Hej tråden!
Här kommer jag och hoppar in! Testade redan i månadgs, på dag 26 och är nu gravid med vårt andra barn.
Enligt ÄL är jag i v 5+1, går man efter mensen är jag på 4+2...
Jag har än så länge iiiiinga symptom alls, vilket gör mig lite orolig. Hade iofs inte jättemycket förra graviditeten heller (molvärk och ömma bröst), men nu alltså noll nada och ingenting... Önskar att jag kunde få nåt tecken iaf...
Har iaf inskrivning 27/10 så jag hoppas dagarna dit går fort...
Har berättat för svärföräldrarna å mina föräldrar :) syrran visste de direkt;) likadant hans syster misstänkte de ;) men alla e glada å nu har vi ett bröllop å planera om :( men allt för bebisen :)
Idag ska ja på cellprover efter koniseringen :( sjukt nervös men han får ju inte göra mer än bara cellprover :/..
Jag väntar ett barn och inte ett missfall till.. Ja tar de lite som de kommer.. Händer de så händer de då var de inte meningen att de skulle stanna.. Men man hoppas ju att de ska gå vägen.. :)
Cellprovet gick bra :) han passade på å mäta tappen å den va 3,4cm lång vilket är bra :) slemhinnan va tjockare än när man ska ha mens så de va ett tecken på graviditet men annars såg han inget alls. Men som han själv sa att de va mkt tidigt så de va inte ovanligt att inte se något vid denna tiden :) så ja e inte orolig :) nästa möte blir 7/10 för hälsosamtal å sen 20/10 läkaren igen för ny mätning och prover för baktriell vaginos(stavning!) illamåendet kommer å går som vanligt annars mår vi bra :)
BF-lista ????
19 maj: Josphi, första barnet, 22 år, Västervik
27 maj: Elsa83, första barnet, 30 år, Malmö
28 maj: carolinheiner, andra barnet( 1 änglabarn) 26 år Halmstad
28 maj: Flor Mariposa, tredje barnet, 32 år
30 maj/1 juni: Sinilam, andra barnet,24 år!
30 maj-2 juni: Gizza, andra barnet, 31 år, Uppsala
30 maj: Fiiaaa, 32 år, första barnet, Uppsala
30 maj: Joseeffin, 30 år, andra barnet, Göteborg.
31 maj: Summer88, första barnet, 26 år, Malmö
1 juni: saran86, andra barnet, 28år, Umeå
3 juni: KnytetsMamma, andra barnet, 34 år, Linköping
3 juni: jemi02, andra barnet, 30år, Stockholm
4 juni: Onilla, första barnet, 25 år, Halland
4 juni: stayyoung, första barnet, 26 år, Jönköping.
4 juni: micra, tredje barnet, 28 år, Västerås
4 juni: knaappeen, första barnet, 24 år, Västerås
7 Juni: Diamant, första barnet, 30 år, Göteborg.
7 Juni Fröken1987, första barnet Mellansverige
8 juni: Lg85, första barnet, Karlstadtrakten