• Stockholmsmilen

Någon som ruvar i Stockholm?

Nu har två fina 4-celliga ägg flyttat in i min livmoder! Måste erkänna att jag var nervös när vi skulle vara på Sophiahemmet. Samma läkare har följt oss på alla besök denna gång, och det tycker jag är bra. Att inte ha för många olika läkare. Det blev 7 befruktade av 8 ägg, varav 2 var 4-celliga fina. De övriga 5 fortsätter de odla ihop om att de ska bli blastocyster. Inget var fint nog att frysa idag. Det vore roligt om det blev så, en liten liten smula hopp har jag då de odlar vidare så många ägg. Läkaren syntes verka väldigt nöjd med resultatet hittills och det är faktiskt jag också. Sist var december 2012 och då blev det 12 ägg och ett barn.

Någon mer som ruvar och bor i Stockholm?

• Svar på tråden Någon som ruvar i Stockholm?
  • barn2011
    Stockholmsmilen skrev 2015-02-05 20:36:16 följande:

Det har känts tungt de senaste dagarna. Det är alltid tungt att landa i att det förmodligen bara blir ett barn.

Kan tänka mig att det är väldigt tungt

Styrkekramar
  • Stockholmsmilen

Det är så himla tråkigt att testa negativt. Som om någon drar undan mattan. Vilken RD är du på? Är det redan TD?

• Linda8110
    Stockholmsmilen skrev 2015-02-07 00:04:49 följande:

Det är så himla tråkigt att testa negativt. Som om någon drar undan mattan. Vilken RD är du på? Är det redan TD?

Eftersom jag tog på kvällen så var det nästan RD 10 med en 2-dagars. Mens beräknad runt måndag. TD är inte förrän den 13/2 men är jag ej gravid så har jag ju ändå fått min mens då. Känns rätt hopplöst trots att det är ganska tidigt.
  • Stockholmsmilen

RD 10 går det fortfarande att få plus. Om du läser i trådarna hittar du många som plussat sent. Jag vill inte ge dig falska förhoppningar men ännu är hoppet inte ute helt.

• Linda8110

RD 13 idag med 2-dagars och mensen började nu på kvällen. Tredje gången gillt blev ingen succé. Tråkigt... Bryta ihop lite och sedan nya tag!

• Stockholmsmilen

Nä fy vet precis hur det känns. Förra gången mens på RD 14 och nu på RD 12. Man blir så besviken.

Linda8110 skrev 2015-02-10 21:40:28 följande:

RD 13 idag med 2-dagars och mensen började nu på kvällen. Tredje gången gillt blev ingen succé. Tråkigt... Bryta ihop lite och sedan nya tag!

• Linda8110
    Stockholmsmilen skrev 2015-02-10 21:42:22 följande:

Nä fy vet precis hur det känns. Förra gången mens på RD 14 och nu på RD 12. Man blir så besviken.

Ja extremt besviken! Bara att byta fokus nu igen och börja med ÄL tester efter mensen. Nya tag! Bläää för mens...
  • bullenochgrisen

Åh vad tråkigt! Fy vilken känsloresa detta är!! :(

Sörja lite sen nya tag!! Nästa gång kommer det att gå!!!!!

Svar på tråden Någon som ruvar i Stockholm?