• Stockholmsmilen

Någon som ruvar i Stockholm?

Nu har två fina 4-celliga ägg flyttat in i min livmoder! Måste erkänna att jag var nervös när vi skulle vara på Sophiahemmet. Samma läkare har följt oss på alla besök denna gång, och det tycker jag är bra. Att inte ha för många olika läkare. Det blev 7 befruktade av 8 ägg, varav 2 var 4-celliga fina. De övriga 5 fortsätter de odla ihop om att de ska bli blastocyster. Inget var fint nog att frysa idag. Det vore roligt om det blev så, en liten liten smula hopp har jag då de odlar vidare så många ägg. Läkaren syntes verka väldigt nöjd med resultatet hittills och det är faktiskt jag också. Sist var december 2012 och då blev det 12 ägg och ett barn.

Någon mer som ruvar och bor i Stockholm?

• Svar på tråden Någon som ruvar i Stockholm?
  • Linda8110
    Emmaaa1984 skrev 2015-02-01 19:25:19 följande:

Nepp ingen Ovitrelle för mig. Så det fäste, men höll sig inte kvar den gången.

Känns ändå konstigt att det skulle kunna visa så olika! Hoppas att plusset håller sig kvar denna gång.
  • Stockholmsmilen

Grattis! Hoppas plusset håller i sig!

Emmaaa1984 skrev 2015-02-01 16:51:50 följande:

Rd 12 idag och test visar plus. Vilket det gjorde förra gången också, men på testdagen blev det minus. Så tar inte ut något i förskott...

• Stockholmsmilen

Förutom Ovitrellen bara Lutinus 33/dag.

Hur går det för dig? Lite tidigt ännu. Var går du?

Linda8110 skrev 2015-02-01 10:09:10 följande:

Hoppas att det svaga rosa är falskt alarm! Har du tagit några hormontillskott? Jag är på RD 4 så här händer inte mycket än så länge. Drömde att jag fick mens inatt. Var som tur är bara en dröm...

• bullenochgrisen

Grattis!!! Klart det är ett pluss!!!

Emmaaa1984 skrev 2015-02-01 16:51:50 följande:

Rd 12 idag och test visar plus. Vilket det gjorde förra gången också, men på testdagen blev det minus. Så tar inte ut något i förskott...

• Linda8110
    Stockholmsmilen skrev 2015-02-01 22:11:08 följande:

Förutom Ovitrellen bara Lutinus 33/dag.

Hur går det för dig? Lite tidigt ännu. Var går du?

Går bra för mig. Är på RD 5 bara så det händer inget än så länge i alla fall. Borde väl börja fästa nu om den vill stanna. Jag går på Huddinge! Du på SH va? Vi gjorde 4st inseminationer där medan vi väntade på kallelse från Huddinge.
  • Stockholmsmilen

Jag går på SH ja och är väldigt nöjd.

RD 12 idag och dessvärre har mensen kommit. Men fortsätter följa er. Kram!

• Linda8110
    Stockholmsmilen skrev 2015-02-02 22:46:08 följande:

Jag går på SH ja och är väldigt nöjd.

RD 12 idag och dessvärre har mensen kommit. Men fortsätter följa er. Kram!

Dumma mens... Nya tag!

Ja vi var också väldigt nöjda med SH.
  • bullenochgrisen

Ja Huddinge är bra! Så underbar personal! Är gravid i vecka 17 nu efter mitt första ET ifrån Huddinge. Skulle vilja skicka en stor bukett till all personal al när bebis är ute sen. Super nöjd med allt där ifrån <3

Stockholmsmilen skrev 2015-02-04 22:55:51 följande:

Jag tyckte KS Huddinge var bra också.

Hur känns det för dig Linda8110?

Svar på tråden Någon som ruvar i Stockholm?