• Missyk

BIM oktober 2014 -

Hej tjejer, mammor och blivande mammor!
    Jag tänkte att jag startar (ännu) en egen tråd
    för oss som vill följas åt till ett +
    Jag tänker att vi hänger här även efter okt om
    det behövs :) Nu är jag trött på alla överfulla trådar
    här inne på forumet som man får vara med i 1mån.
    Eller de trådarna där det sitter 511st egoister och bara vill höra sin egen röst:)

Va säger ni, häng på i resan till det efterlängtade plusset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-02 20:01
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Oktober - November va/är bra månader för många här inne.
    "en guldmånad" som någon skrev!
    Vi säger stort grattis till följande som har plussat :

therese2014
    Emrrliiee 24år, 1:a försöket
    Amfam
    MiniCatti, 27år, 2:a barnet, 1:a försöket
    hemligönskan
    Nygift, 23 år, 1:a barnet, 11:e försöket
    Fruannie
    Swerro
    Fjällsippa, 34 år, 1:a barnet, 6:e
    Alvolina, 2:a barnet. Försökt 15
    Gummsan, 32 år, 6:e barnet, 11:e försöket
    Pottan, 1a barnet, 1a försöket
    Miaomiao, 36 år, 3e barnet, 3e
    Tanya6, 33 år, 3e barnet, 7e försöket
    Jenny0819
    hippo83, 31 år, 1:a barnet, 1:a försöket
    Magicqueen
    Tigerhonan, 3:e barnet, 1:a försöket
    Jglo, 25 år, 1a barnet, 1a försöket
    izabella08
    EllonBellon
    MissyK
    Stokke

Ni som plussar är välkomna till tråden Sommarbebisar 2015
    www.familjeliv.se/forum/thread/74134029-sommarbebisar-2015

Vidare önskar vi alla andra som ännu inte plussat ett stort lycka till!
    Nu är det ju eran tur!

• Svar på tråden BIM oktober 2014 -
  • 1StoltMamma

Vi kör på varje dag. De funkade iaf på förra graviditeten så får hoppas de funkar denna gången med (^__^) Men har äl runt den 2-3 så kör på hela den veckan haha

• 1StoltMamma

Vi kör på varje dag. De funkade iaf på förra graviditeten så får hoppas de funkar denna gången med (^__^) Men har äl runt den 2-3 så kör på hela den veckan haha

• Therese2014

Är så himla spänd tjejer! Så länge kvar till bim men det gör inte så mycket om det blir plus eller minus, det känns bara fantastiskt att hoppas på en graviditet och ha en sambo som är så ivrig över allt! :) hihi går och räknar dagarna, Gud vad spännande!:D

• Fjällsippa

Jag är så sjukt frustrerad. Lite privat men min har har fått en skada på sin privata del. Vilket gör att vi inte kan ha sex förrän det har läkt, om någon vecka eller så. Såå opassande, jag räknar med att ha ägglossning på fredag. Så den här månaden lär det inte bli något men jag hänger kvar i tråden med ny BIM i november då så småningom.

Självklart tycker jag synd om gubben min, men han har inte särskilt ont eller så, så mest är jag bara frustrerad och lite sur över att det hände nu mitt i verkstaden...

• Lizzie09
    Fjällsippa skrev 2014-09-16 20:26:30 följande:

Jag är så sjukt frustrerad. Lite privat men min har har fått en skada på sin privata del. Vilket gör att vi inte kan ha sex förrän det har läkt, om någon vecka eller så. Såå opassande, jag räknar med att ha ägglossning på fredag. Så den här månaden lär det inte bli något men jag hänger kvar i tråden med ny BIM i november då så småningom.

Självklart tycker jag synd om gubben min, men han har inte särskilt ont eller så, så mest är jag bara frustrerad och lite sur över att det hände nu mitt i verkstaden...

Åh nej, så typiskt :(
  • Alvolina

Igår gick tvättmaskinen sönder, idag fick jag mens och avslutade sedan kvällen med att krocka bilen med grannen. Vill bara gräva mer mig i ett djupt hål och försvinna ett litet tag.

• Krishna
    Fjällsippa skrev 2014-09-16 20:26:30 följande:

Nej va frustrerande men hoppas att mannen din mår bättre snart så ni kan fortsätta verkstaden :)
  • Krishna
    Alvolina skrev 2014-09-16 21:31:17 följande:

Igår gick tvättmaskinen sönder, idag fick jag mens och avslutade sedan kvällen med att krocka bilen med grannen. Vill bara gräva mer mig i ett djupt hål och försvinna ett litet tag.

Nej fy fan! Förstår dig... :(
  • Lizzie09
    Alvolina skrev 2014-09-16 21:31:17 följande:

Vilka otursdagar! :/ Nu hoppas vi att det bara blir bättre resten av veckan :)
  • Ellonbellon

Uff, många som inte känner sig på topp nu. Trist. :( Hoppas det snart sker något bra som får er på bättre tankar!

Svar på tråden BIM oktober 2014 -