• Missyk

BIM oktober 2014 -

Hej tjejer, mammor och blivande mammor!
    Jag tänkte att jag startar (ännu) en egen tråd
    för oss som vill följas åt till ett +
    Jag tänker att vi hänger här även efter okt om
    det behövs :) Nu är jag trött på alla överfulla trådar
    här inne på forumet som man får vara med i 1mån.
    Eller de trådarna där det sitter 511st egoister och bara vill höra sin egen röst:)

Va säger ni, häng på i resan till det efterlängtade plusset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-02 20:01
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Oktober - November va/är bra månader för många här inne.
    "en guldmånad" som någon skrev!
    Vi säger stort grattis till följande som har plussat :

therese2014
    Emrrliiee 24år, 1:a försöket
    Amfam
    MiniCatti, 27år, 2:a barnet, 1:a försöket
    hemligönskan
    Nygift, 23 år, 1:a barnet, 11:e försöket
    Fruannie
    Swerro
    Fjällsippa, 34 år, 1:a barnet, 6:e
    Alvolina, 2:a barnet. Försökt 15
    Gummsan, 32 år, 6:e barnet, 11:e försöket
    Pottan, 1a barnet, 1a försöket
    Miaomiao, 36 år, 3e barnet, 3e
    Tanya6, 33 år, 3e barnet, 7e försöket
    Jenny0819
    hippo83, 31 år, 1:a barnet, 1:a försöket
    Magicqueen
    Tigerhonan, 3:e barnet, 1:a försöket
    Jglo, 25 år, 1a barnet, 1a försöket
    izabella08
    EllonBellon
    MissyK
    Stokke

Ni som plussar är välkomna till tråden Sommarbebisar 2015
    www.familjeliv.se/forum/thread/74134029-sommarbebisar-2015

Vidare önskar vi alla andra som ännu inte plussat ett stort lycka till!
    Nu är det ju eran tur!

• Svar på tråden BIM oktober 2014 -
  • Muffins81

Hej allihop! Jag hoppar in här från septembertråden, detta blir tredje försöket för oss. BIM 12/10, äl om tv vecko ungefär. Gjorde av med X antal stickor nu innan bim, denna gången skall jag tamigf-n ite testa förränbim-dagen.

• Missyk

Secretlyme och nile90, jag har aldrig sagt att det skulle vara den tråden ni nämner ovan? Är det viktigt för er att få ett namn på tråden kan jag leta upp den så ni får läsa vad som skrivs. Att man BLIR bortplockad om man får mens.

Ellen bra där man får tänka positivt!:) fler chanser till plusset!

Camifrank, jag väntar på Äl eller är mitt i den, olika appar säger olika och jag känner tyvärr inget av den :( aldrig gjort. Testar dock med stickor för andra gången denna månaden (hann med ett test förra grav) . Då gav de aldrig något utslag! Igår testade jag första vid 10:00 då var det ett svagt streck på ältest, men kl 23 var det helt blankt. Blir galen :)

Muffin, välkommen :) jasså du lider också av de där testa-för-tidigt-och-jättemkt-symtomet ;)

• Missyk

Nile90 du är välkommen att sluta hänga här om det känns bättre :) Jag var inte ute efter att skapa en tråd med dålig stämning i. För din info har det bara varit uppe vid 2 tillfällen. Och jag tycker inte att det är DET man ska haka upp sig på :) utan att jag var ute efter en mindre överfull grupp som är lättare att hänga med i ;)

• Missyk

Krishna, såg att du är first runner up på litstan!:) Känner du något ?

• Ellonbellon
    Ändrar mig på listan då jag tror det är BIM den 25 september.
    Jag känner ingenting än i alla fall. Drog lite i magen igår kväll och även i brösten, men tror inte det är något mer än att jag känner efter för mycket.

{#emotions_dlg.flower}BIM-lista{#emotions_dlg.flower}
    25/9 Ellonbellon, 28 år, 1:a barnet, 4:e försöket med ÄL-tester (
    16 försöket)

28/9 Krishna
    , 26 år, 1:a barnet, 5:e försöket

2/10 MissyK, 27år, 2:a barnet, 2:a försöket
    2/10 NILE90, 23 år, 1:a barnet, 5:e försöket

3/10 Fjällsippa, 34 år, 1:a barnet, 6:e försöket

4/10 Reggi, 29 år, 1:a barnet, 6:e försöket

5/10 Anonym1980, 33 år, 2:a barnet, 6:e försöket

7/10 camifranky, 23 år, 1:a barnet, 2:a försöket
  • SecretlyMe

Det är inte viktigt att få nåt namn på en tråd. Jag blev fundersam då du nämner en "septembertråd" och jag vill inte bli smutskastad får nåt jag inte gjort. För den delen sa jag allt i välmening och är inte ute efter bråk överhuvudtaget, jag tycker det är fel att du blivit behandlad på det viset i ett forum.

Missyk skrev 2014-09-14 10:40:14 följande:

Secretlyme och nile90, jag har aldrig sagt att det skulle vara den tråden ni nämner ovan? Är det viktigt för er att få ett namn på tråden kan jag leta upp den så ni får läsa vad som skrivs. Att man BLIR bortplockad om man får mens.

Ellen bra där man får tänka positivt!:) fler chanser till plusset!

Camifrank, jag väntar på Äl eller är mitt i den, olika appar säger olika och jag känner tyvärr inget av den :( aldrig gjort. Testar dock med stickor för andra gången denna månaden (hann med ett test förra grav) . Då gav de aldrig något utslag! Igår testade jag första vid 10:00 då var det ett svagt streck på ältest, men kl 23 var det helt blankt. Blir galen :)

Muffin, välkommen :) jasså du lider också av de där testa-för-tidigt-och-jättemkt-symtomet ;)

• Krishna
    Missyk skrev 2014-09-14 10:47:28 följande:

Krishna, såg att du är first runner up på litstan!:) Känner du något ?

Jag har förmodligen äl måndag eller tisdag. Men eftersom förra försöksperioden blev väldigt stressig och mycket bråk mellan oss här hemma så tänker jag varken testa med stickor eller säga till sambon när äl är beräknat. Jag har börjat träna igen för att få tänka på något annat så den här gången är jag väldigt lugn och tar försöken med mer ro i kroppen. Får se om det hjälper men det vi upplevde sist vill vi inte vara med om igen :/
    Myste imorse iaf så vi får hoppas att de hittar rätt sen när ägget släpper :)
    Så än så länge känner jag ingenting! :)
  • Ellonbellon
    Krishna
    Låter som en god idé att ta det som det kommer lite mer. Men det är ju svårt för en själv om man är en sån som känner på sig när ÄL är. Lycka till på måndag eller tisdag då ;)
  • Krishna
    Ellonbellon skrev 2014-09-14 12:19:24 följande:
    Krishna
    Låter som en god idé att ta det som det kommer lite mer. Men det är ju svårt för en själv om man är en sån som känner på sig när ÄL är. Lycka till på måndag eller tisdag då ;)
    Jag har aldrig fått utslag på äl-stickor när jag har testat men då jag har regelbunden mens på 22-23 dagar så följer jag lite löst en sån ägglossningskalender istället. Känner inte av äl överhuvudtaget :)

Ser att du själv närmar dig BIM. Hur känns det? :)
Svar på tråden BIM oktober 2014 -