Bf Maj 2015
Jag har typ inga symtom alls 4+4, känns inte ens som jag är gravid. När kom era symtom?
Jag har typ inga symtom alls 4+4, känns inte ens som jag är gravid. När kom era symtom?
Känner mig gravid än... Så hoppet lever än. Förra gången märkte man liksom att något var fel det gör jag inte den här gången. Skönt på något vis. Även om oron alltid finns vid minsta lilla känning.
Just det, är det fler som har en helt kass mage plötsligt? Min mage är annars väldigt stabil men nu är deb INTE det kan jag säga :P
Här är min svullna mage nu på morgonen! Går in i vecka 7 imorgon! På kvällen är magen ännu större :S
Om man får missfall... Hur länge får man positivt på graviditetstest efteråt?
Tror att jag håller på att få missfall nu. Jag blöder till och ifrån, hormonsvängningarna är borta och jag känner mig helt enkelt inte gravid längre.
Detta är första försöket på första barnet så tar det inte så hårt utan blir mer nyfiken på hur o varför.
Blev så nojjig nyss att jag gick och tog ett grav test till. Hade inte hållit mig särskilt länge Max 2 timmar och druckit en del men teststrecket kom fram direkt, innan kontrollstrecket och var superstarkt. Kändes så bra att jag rotade fram ett par gamla mammajeans från vinden och la i tvätten
Åh slarvigt... glömde namnet, det var jag som skrev det långa inlägget alldeles nyss ;)
Jag har tagit beslutet att lämna FL fram till v12 då det påverkar mig negativt med all oro osv. Önskar er andra stort lycka till så ses vi här om några veckor igen :)
Bullen, om du vill kan du lägga till mig på Fb så kan vi hålla kontakten där :). Nayra Lindgren heter jag
Hej hej! Var med i tråden ett tag men mådde så fruktansvärt dåligt av att läsa om alla det gick dåligt för så jag lovade mig själv och min sambo att vara borta från fl fram till v12 i alla fall. Och där är jag nu :).
Illamåendet har gått över för det mesta *lycka* men har jordens foglossning. Så pass att kryckor behövs redan tyvärr :/. Men men. Inte mycket att göra. Har en dotter sedan innan på 8 år med annan pappa. Och även jag har en rejäl mage redan :O
Läste att många av er också känner när ligamenten drar. Jag får också väldigt ont till och från men ser det som "bra" smärta för då vet jag att allt växer som det ska därinne :)