• Bebben84

Bf Maj 2015

Hej!

Får jag vara med här? Verkar som att jag plussade imorgon (heeelt sjukt!).
    BF 21 maj (shit vad konstigt, men underbart, det känns att skriva det här)

:)

• Bebben84

Plussade imorse skulle det ju stå! :)

För visst är det ett plus? Är på ÄL+-2

• Bebben84
    Lollipoppan skrev 2014-09-10 10:51:20 följande:
    Stoort grattis!!! Och välkommen hit. . Har faktiskt smygit i kulisserna på BIM september bara för att se hur alla kämpar och så kul när det går bra!!

Grattis igen! Vilken vecka blir det nu då? 4 eller?

Själv har jag kommit till v 7 och har nu rejält illamående och magen ser ut som en liten ballong Synd att det bara är svullna tarmar.
    Vad fasiken, jag vill inte vara anonym :)

Tack :). Känns helt overkligt!

Precis, är i vecka 4 nu enligt appen. Trodde absolut inte att jag var gravid. Har mått så förbaskat bra senaste veckan. Pigg, glad, inget PMS och inte ont någonstans. Men antar att det är just därför jag mått så bra, för att jag inte haft någon PMS :). Haft en känsla som träningsvärk i tjejmagen ut i ljumskarna men trodde absolut inte att det var något. Men det verkar som att det var en liten ärta ändå :). Sambon är borta och kommer hem imorgon bara så jag får prata av mig med alla här istället. Vill inte outa till min bästa vän innan min sambo vet. Han ska vara den första <3

Oj vecka 7 redan! Häftigt! Har ni berättat för vänner och familj? Har ni kontaktat mvc?
  • Bebben84
    Bullen11 skrev 2014-09-10 12:25:32 följande:
    Solklart plus tycker jag! Grattis och välkommen!! :)
    Tack! Sambon är bortrest och kommer hem imorgon så får hålla det för mig själv tills dess. Skönt att kunna prata här i alla fall :)
  • Bebben84
    Bullen11 skrev 2014-09-10 12:27:20 följande:

Har blivit lite av en testnarkoman.... men kanske ska sluta nu?? *hihi* Tog detta idag när jag var hemma på lunchen, plusset kom innan ens teststrecket han komma - och sedan superstarkt! :)

Häftigt :)
  • Bebben84
    Lollipoppan skrev 2014-09-10 16:18:55 följande:
    Ja berättade för våra familjer ganska snabbt. Vill ju ändå att de ska veta om allt inte går bra. Mina nära vänner vet också. Sen har vissa på jobbet fått veta pga att jag mått ganska illa.

Ska till MVC på måndag, spännande smile1.gif

Var tvungen att ringa tidigt för att ta prover då jag har sköldkörtelproblem.

Har du ringt MVC än?
    Så tänker vi med! Att vi berättar för dom som vi ändå kommer prata med om det går snett.

Nä gud jag tror ju inte att jag är gravid ännu då vågar absolut inte rings Mvc :O
  • Bebben84
    Anonym skrev 2014-09-10 17:35:44 följande:
    Jag fick mitt plus på urin som bara legat i blåsan i 3 timmar, ett väldigt tydligt sådant också! Åkte och köpte ett digitalt och tog ytterligare 3 timmar efter. Visade också plus. Jag tror att du vågar ta ikväll bara du inte dricker jättemycket så det blir utspätt. Egentligen är ju ett plus ett plus men jag förstår precis hur du känner!!!
    Tack! Ska inte dricka och hålla mig 3-4 timmar :)
  • Bebben84
    Anonym skrev 2014-09-10 17:37:02 följande:
    jag tror på gravid 1-2 skulle dyka upp 
    Jag har löst i sååå många trådar där dom fått svagt plus på sticka och sen neg på digitalt så jag är faktiskt LIVRÄDD för det här digitala testet :O
Svar på tråden Bf Maj 2015