Bf Maj 2015
Någon som börjat tänka på detta med att inte sova på rygg och höger sida?
Någon som börjat tänka på detta med att inte sova på rygg och höger sida?
Hej!
Får man vara med här, 161 trådsidor in?
Jag är 28 år, från Göteborg och har BF 18 maj 2015.
Usch blir lite orolig nu :(. Mina annars så ömma bröst är inte ömma alls idag :(.
V13 (12+3)
Jag har oxå haft jätte ömma bröst, men slutade ömma i mitten av v 12 och vi har gjort ultraljud efter det o allt ser bra ut :)
I början har kroppen inte vant sug vid alla hormoner men de vänjer sig mer o mer, så därav kan det vars så att brösten slutar ömma o allt kan försvinna ett tag för att sedan ev. Komma tillbaka.
Jag vill vara med i fb om jag får? Men är lite rädd att nån ser om man skriver nåt elr så, för vi har inte gått ut med det än.
Huh jag tycker inte alls växtvärken är mysig (men jag förstår hur du menar, betryggande ändå). Men just nu vrider jag mig av ont i magen hela tiden. Illamående, halsbränna, kräkningar, förstoppning, gaser, rapig och så växtvärk på det är sådär roligt just nu... Längtar efter att få må BRA!
Hej!
Är i vecka 15 (14+3)
Jag har känt bebis senaste 2 veckor med små "dunsar" lr vad man ska säga :) som små små sparkar,senaste två dagarna inte lika ofta. Senast igår kväll. Har tid för hjärtljud hos bm 20/11 .
Oroar mig dagligen att bebis är död,att något är fel. Vet inte varför jag känner denna oro. Någon mer som har denna oro? Kuben gick jätte bra och bebis härjade runt i magen, hade 1:20.000 så det kändes skönt !
Hur stor är risken för missfall eller att något ska va fel?tycker magen blivit mindre,inte samma illamående . Har ont i magen,ner till och gör ont i livmodertappen, men inget blod eller något.
Tacksam för svar