• Bebben84

Bf Maj 2015

Nelly88 skrev 2014-12-08 22:34:02 följande:

Är det bara jag som inte träffar bm alls ofta nu i början? Hade inskrivning i vecka 12, sen rul v 19 och nästa träff med bm är inte förrän v 25 (då får man lyssna på hjärtljuden första gången). Känns som var o varannan går på flera ul innan rul och även har besök hos bm innan v 25...

Jag har varit på inskrivning i v8, sen besök v12 och sen besök idag v17. Nästa är v21. Går hos mamamia som är privat. Kanske annorlunda där.

Jag var där idag och har gått upp 5 kilo. Helt ok med tanke på att jag inte rör mig eller tänker värst på vad jag äter. För bra järnvärden hade jag också så måste dra ner på tillskotten :).

Sen fick vi lyssna på hjärtat igen och jag har tydligen en riktig vild liten bebis i magen enligt min bm. Den sparkade dessutom hårt på maskinen så hon fick starta om den :D. Men det kände inte jag. Känner bara fladder ibland. RUL nästa fredag! Herrejösses så spännande!!
  • Bebben84
    Pyssilullan skrev 2014-12-09 13:38:08 följande:
    Å jag har Nästa torsdag :) Såå spännande! Jag vill så gärna veta kön, men absolut inte min sambo :/ Så vi är oense, måste ju komma överens innan dess...
    Oj jobbigt när man inte är överens om den frågan :/. Vi vill båda kolla könet och längtar såååååååä <3
  • Bebben84
    Pyssilullan skrev 2014-12-10 10:51:51 följande:

Ja och jag vet inte HUR vi ska lyckas komma överens heller.
    Jag tycker det är praktiskt att få veta, och lite kul att få bestämma med namn och så vidare, min sambo vill spara spänningen, men jag tycker det är lika spännande ändå..

Ja många säger att det är som "att öppna paket innan julafton". Men jag håller inte med alls. Förlossningen blir lika spännande ansar jag. Men jag respekterar alla åsikter och är glad att min sambo och jag vill samma :)
  • Bebben84
    Kissemiss skrev 2014-12-10 18:28:57 följande:

Köpt nya svarta gravidjeans från H&M i helgen och känner nu att dom är tajta runt magen. Tog min vanliga storlek.. Tror ni det är någon fara? Känns som magen blir lite intryckt :P haha. Lär ju inte kunna ha dessa länge....

Jag gillar inte deras mammajeans men deras mammaleggings är HELT underbara!! 99kr kostar dom och är SÅ sköna! Använder bara det med långa tröjor! Obekväma kläder går fetbort nu under graviditeten :P
  • Bebben84
    Kissemiss skrev 2014-12-10 23:05:23 följande:
    Jag tänkte att svarta jeans funkar varje dag, även på fest.. Någon som vet vart det finns bekväma svarta jeans som fortfarande sitter snyggt som H&Ms gör?
    Jag köpte svarta där. Mycket stretch i. Men ändå gillade jag dom inte. Men prova dom, du kanske gillar dom :)
  • Bebben84
    Ciconiidae skrev 2014-12-11 07:38:51 följande:

Jag har två jeans från H&M och är super nöjd. Däremot köpte jag också svarta tights (i två-pack) och de är fruktansvärda i min mening...

Jag har dom man köper styckevis. Sååååå sköna <3. Har två par och bor i mina :D.
  • Bebben84
    Kissemiss skrev 2014-12-12 19:34:02 följande:
    Fiin mage!!!
    Tack :). Växer så det knakar! Har fortfarande växvärk varje dag :O
  • Bebben84
    MorCaa skrev 2014-12-13 13:53:26 följande:
    Fin mage!! :)
    Tack :) och grattis till pojken :)
  • Bebben84
    Kissemiss skrev 2014-12-13 15:57:11 följande:
    Jag vill också känna något.. Så nervös inför RUL på måndag så jag mår illa :O
    Men då :( varför så nervös? :(
Svar på tråden Bf Maj 2015