Bf Maj 2015
Anonym (V 8) skrev 2014-11-06 09:23:08 följande:
Nej jag har skrivit med dig tidigare, Det var jag som var hos BM imorgon och sa att jag var orolig just för att jag mår så bra och inte känner mig gravid osv. Då hon sa att så länge jag inte blöder är det ingen fara. O så var det över på 10 minuter. Inget Vul, inget lyssna på hjärtljud osv. Två korta besök bara! Sen nästa stopp blir RUL 18 dec.. Långt dit.. Så jag hoppas allt är OK och att jag bara haft tur med mitt mående.
Jag vill gärna veta kön :) Men inte min sambo... Men jag ska nog övertala han ;) ha ha ... Jag har två döttrar sedan tidigare, och han har en av varje ... Jag vill gärna ha en till tjej, men de spelar ju ingen roll! Men jag hoppas det går att se! O även att min sambo accepterar att vi får veta om det syns.
Jag är så hemlig av mig, Vi ska på Julbord 12 dec med jobbet, känns som jag måste berätta innan.. Men de är ju så jobbigt moment tycker jag! Jag har två stora barn och ingen i vääärlden tror nog att jag skulle skaffa fler barn .. ;) he he
Ja men gud förlåt :( jag som rör ihop lite i kand bara. Tycker ändå att det är trist att din bm inte lyssnar på dig. Min bm tyckte nog säkert att jag var larvig och jobbig som var så rädd, men hon lyssnade på mig ändå och gav mig ett ul. Och det hjälpte mig otroligt mycket! Är betydligt lugnare nu. Även om kub känns läskigt.