• Bebben84

Bf Maj 2015

Vet ni vart man kan göra privat VUL i Stockholm?

• Bebben84
    Bullen11 skrev 2014-09-11 16:43:21 följande:
    Jag ska göra VUL på måndag i Kista (vid gallerian), det var inga problem alls att få tid där! Kan kolla i min kalender om du vill ha nr :)
    Jättegärna!!
  • Bebben84

Ser att ni diskuterar barnvagnar. Kul! :)

Vi har redan bestämt vilken vi ska ha :). Joolz earth collection elephant grey med alla tillbehör :) vi ska beställa efter RUL. Lär väl vara efter jul antar jag :)

• Bebben84
    wassan skrev 2014-09-11 21:45:14 följande:
    åh den är också väldigt snygg :) 
    Ja vi har dessutom provkört den och den var heeelt underbar! Vet ju precis vad jag söker i en vagn eftersom jag har ett barn sedan innan. Och sambon föll pladask han med :).
  • Bebben84
    Bullen11 skrev 2014-09-12 08:01:22 följande:
    Numret är 08-12075500 och då kommer du först till en växel, då väljer du Kista/Rimbo. Och den ligger i Kista, trapphus 3 (samma som Vårdcentralen) =)
    Tack snälla du Glad
  • Bebben84

Gick in i vecka 5 idag och pangtjoff sa det med magen! Vad hände liksom?? Igår hade jag endast kvällssvullen mage, annars inget men imorse vaknade jag med väldigt synlig mage och var tvungen att leta efter en stor pösig tröja. Minns att det gick väldans fort med min dotter också och nu är det ju andra barnet så antar att det kommer bli svullet tidigare. Men minns också att den ena dagen kunde man vara supersvullen och  nästa dag platt igen. Hoppas lite på det för annars blri det svårt att dölja till v12 Rynkar på näsan

• Bebben84

VUL inbokat den 1 okt. Tack Bullen11 för tipset Kyss. Men herregud vilken lååång väntan tills dess.

• Bebben84
    Bullen11 skrev 2014-09-12 09:43:45 följande:

Var så lite så! :) Hoppas på att tiden går fort fram till dess! 

Jag har ju som sagt tid på måndag, är då i v.5+1 om jag utgår från ÄL och kanske 5+4 om jag utgår från förra mensen. När jag bokade sa de att de brukar kunna se hjärtat bara man kommit till v.6 och tyckte inte jag behövde ta en senare tid för att vara säker på att se något. Men tänker ändå inte hoppas på för mycket, syns inget hjärta då får vi väl boka en ny tid någon vecka senare - men då har jag iaf fått se att det förhoppningsvis finns något där som ser ut som det ska så här långt :) Men egentligen är det kanske smartare att vänta någon vecka extra så som du gör!

Åh man kan alltså se redan så tidigt? Min svärmor fyller år den 4 okt så vi ville kolla precis innan så vi kan berätta då :)
  • Bebben84
    minismurf86 skrev 2014-09-12 10:27:51 följande:

Hej!

Såg denna tråden och hoppar gärna in om jag får?
    Vårt första barn är det som är på väg till oss Hjärta Fantastisk känsla!

{#emotions_dlg.flower}BF beräknad den 15 maj och jag är gärna med på listan om jag får?{#emotions_dlg.flower}

Jag har inte börjat att må illa än "peppar, peppar"... Jag äter ju ingefära varje morgon på frukostfilen och har alltid gjort.. Läste någonstans att de ska kunna "ta bort" illamåendet... Är det någon mer än jag som inte mår illa? Hade på något sätt varit en till bekräftelse på att något är på G att hända i kroppen....

Önskar alla en toppen dag!!

Välkommen!

Jag mår inte heller illa (ännu). Men däremot trycker och spänner min mage nåt enormt och det är redan rätt svårt att dölja (är i v5). Det var samma med min dotter minns jag. Har tights på mig idag men när magen trycker på så gör det förbaskat ont så idag åker jag och köper ett par mammatights. Sjukt tidigt men vad ska man göra?
Svar på tråden Bf Maj 2015