• Pyret 85

BIM September 2014

sarasessi skrev 2015-02-09 06:04:02 följande:

ÄNTLIGEN GRAVID!!!!! Efter lång väntan och längtan.

Plussade imorse med både digitalt och vanligt cleablue! Är fullständigt i chock. Av 7 ägg som plockades ut, lyckades 3 befruktas, 2 klarade sig inte vidare och det sista sattes in 2 dagar efter befruktning. Trodde aldrig att det skulle bli ett + av det, med tanke på att inget av de andra klarade sig. Men det krävs bara 1 guldägg <3 Jag är så glad! Tog testen vid 04.20 och kan inte somna om efter det.

15:e månaden gillt :) Yeay! Nu håller vi tummarna att mini vill stanna kvar.    

Åh ett stort grattis, fina du <3
  • Pyret 85
    eagle87 skrev 2015-02-09 10:20:33 följande:

Mår verkligen jättedåligt O är jätte nere, hade lagt fram testet på natten. Vaknade vid halv 6 O tog tempen O den va låg O när ja kissa så va de ljusrosa på pappret,

Hade verkligen hopp, gav min man hopp. Svider så mycket att snubbla på mållinjen. Hur ska mAn orka vara såhär ledsen varje månad? Hur länge ska man ha hopp?

Ska ta letrozol denna cykel men va hjälper egentligen äl stimulerande när man redan har egen äl?

Man hoppas verkligen in i det sista. Skickar en stor kram <3
  • Pyret 85

En sak är roligt. Fast att vi inte aktivt försöker, vi har ju bestämt oss med att vänta tills efter bröllopet, så sitter jag ändå och hoppas att det tagit sig, Vi hade sex en gång typ 4 dagar innan ÄL och en gång 1 dag efter. Finns ju inte en chans.  Vill ju inget annat än att vara gravid. Men som sagt vi väntar för det passar oss bäst.

I övrigt påverkas jag inte av att se de som plussat i tråden.

• Pyret 85

Fast jag tänker inte testa alls nu. Har ju dessutom bra flyt med min viktminskning. 3,6kg under januari. Och jag vill ju fortsätta gå ner.

• Pyret 85

Jag vill att alla som vill i tråden ska finnas kvar. Tycker alla är välkomna!

• Pyret 85
    FruA78 skrev 2015-02-10 16:50:53 följande:

Nej så säger man inte, är ju jättehemskt att säga så. Är ingen tröst eller stötande utan bara elakt. Förstår att du är ledsen.

Snart är det eran tur, fortsätt att kämpa.

Själv så gick det inte vägen den här gången heller :( Skulle vara i vecka 8 idag men syntes bara en hinnsäck och inget foster. Ska vänta i 10 dagar och sedan tillbaka för att få tabletter om missfallet inte kommer igång av sig själv. Så himla ledsen. Först tog det ett år att bli gravid med första graviditeten som också slutade i missfall men i vecka 10. Snart hållt på 1,5 år och ingen bebis. Trodde aldrig att det skulle vara så här jobbigt och svårt.

Beklagar <3 så orättvist livet kan vara. Stor kram
  • Pyret 85
    eagle87 skrev 2015-02-10 14:44:24 följande:

Är så jävla ledsen. Har pratat med min syster idag O mamma igår, ja vet inte folk kan säga när man är ledsen, de båda blev gravida lätt men typ de börja analysera att jag har ägglossning O min man har bra simmare så kanske vi inte är menade tillsammans etc att vi båda kanske skulle fått barn med andra partners, jag älskar han O vi har ett bra äktenskap har precis köpt villa. Hur kan man säga så? Tror de att de får mig att må bättre?

Förstår att du är ledsen. Så säger man bara inte. Stor kram <3
  • Pyret 85
    JOLI skrev 2015-02-11 09:01:49 följande:

Och då kom samtalet. Det samtalet jag aldrig ville ha. Men nu vet vi. Nu vet vi att dessa försök vi gjort i ett och ett halvt år faktiskt var helt förgäves. Hur rätt vi än hade prickat ägglossningen så fanns där inga spermier som kunde befrukta äggen. Nej, bryta ihop och förhoppningsvis ta oss upp igen. Aldrig varit såhär tom på känslor.

Usch! Nä det är inget kul samtal att få. Ledsen för er skull. Skickar en stor styrkekram <3
  • Pyret 85
    FruA78 skrev 2015-02-11 16:46:30 följande:

Min läkare ringde nyss och sa att hcg proverna som togs i måndags hade ökat. Måste dit igen imorgon hon sa antingen är det en vanlig graviditet iallafall eller så kan det röra sig om utomkvedshavandeskap. Åh blev sjukt orolig nu.

Håller alla tummarna för att det finns en liten en som växer där inne fortfarande <3
Svar på tråden BIM September 2014