• Pyret 85

BIM September 2014

FruA78 skrev 2015-01-14 19:20:29 följande:

Tack tjejer!

Åh vad spännande pyret! Jag tyckte jag såg nåt svagt imorse jag med när jag testade. Håller tummarna för oss.

Håller också tummarna för oss!
  • Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2015-01-14 15:32:05 följande:

Haft uppehåll här och kommer fortsätta ha det. Det blir inga mer försök just nu. Tack för erat stöd och lycka till.

Vi finns här när du kommer tillbaka!
  • Pyret 85
    Emmissara skrev 2015-01-14 16:59:04 följande:

här kommer ja igen och klagar av mig :P 

Jag borde vara glad, jag och min fästman har äntligen bestämt datum för när vi ska gifta oss, vi har pratat med den prästen som vi vill ska viga oss och vi har bokat kyrka och festlokal. Den 5 september kommer jag gifta mig :D men jag kan inte vara helt glad, 

Jag går från att vara jätte glad till att nästan gråta av rädsla av att det är något fel med mig, visst jag har en tid hos gyn om en månad men ändå, jag har så mycket annat jag måste göra tills dess så jag hinner inte sitta här och tycka synd över mig själv för det gör jag egentligen inte, men ändå så kan jag inte koncentrera mig på mitt plugg som jag vet är jätteviktigt att jag fokuserar på nu när jag inte har ett barn att ta hand om också. 

blä blä blä haha hoppas ni har det bättre än mig iaf. Igår slutade min blödning så det känns bra, inget som påminner mig om att jag inte blev gravid den här gången heller utan att jag bara hade en cykel på 62 dagar, helt normalt.... 

Grattis till giftermålet. Jag gift också mig i år, den 22 augusti. Hoppas du får sen hjälp du behöver av Gyn.
  • Pyret 85
    Milie skrev 2015-01-14 16:47:29 följande:

Aha, men då känns det logiskt. Medan jag skrev så kom jag på att du hade PCOS och jag kunde nästan gissa att det hade med det att göra. Jag kan inte nå särskilt mycket om det men jag tänker spontant "förmycket hormoner" då jag tänker på tillståndet. Aja, spännande hur som helst. Du får ju betydligt fler försök på kortare tid!

Med mig är det mest skit. 18 653 liter magsyra som lämnar noll plats för någon mat i magsäcken så det är minst sagt besvärligt. Mår som en röv och faller efter i skolan. Men det är bara att knapra syrahämmande och Postafen och se glad ut. Det går som det går och jag gör vad jag kan. 18+2 idag och RUL om ca 2 veckor.

Åh hoppas du mår bättre snart!
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-01-14 20:24:07 följande:

Vad spännande! :) Jag testar också imorgon så då får vi hoppas att vi får varsitt plus! :)

Håller tummarna för dig också! Spännande med många som ska testa snart.
  • Pyret 85
    mrshellstrom skrev 2015-01-14 20:52:38 följande:

Härligt Pyret!

Du vill inte lägga in bild? :)

Jag tog ingen när det var färskt men kan testa ta på det torkade testet.
  • Pyret 85
    mrshellstrom skrev 2015-01-14 20:52:38 följande:

Härligt Pyret!

Du vill inte lägga in bild? :)

Orginalbild
  • Pyret 85

Som sagt detta testet har torkat så vet ju inte riktigt hur mkt man ska lita på det.

Nu ikväll molar det ordentligt i tjejmagen.

Svar på tråden BIM September 2014