• Pyret 85

BIM September 2014

tillklaras skrev 2015-01-31 18:48:43 följande:

Alltså äntligen! Op över och nästa Bim blir ca 21:a feb:)

Det var en sjukt jobbig tid dessa två månader. Tre dagar innan op, som var i torsdags, plussade jag högst oväntat, för att sen få mf två dagar senare. Op dagen efter, och de hittade... Skalpelektroden som hade fästs på vår sons huvud vid förlossningen i dec förra året. Han gick ju bort efter tre dagar pga moderkaksavlossning och syrebristen av detta. Detta objekt, som de glömt inuti min livmoder, är 1dm långt och ca 1cm omkrets:/. Och det har jag gått med i ett år.. Herregud.

Nu tar vi ett djupt andetag och hoppas på 2015, för 2014 var inte kul alls.

Hur mår alla här inne? Reggi? SecretlyMe?SRMmamna87? Nostalgity? Eagle87?

<3

Skönt att det är över. Beklagar ditt mf.
  • Pyret 85

Har inte speciellt mkt att tillföra till gruppen nuför tiden så därför jag är tyst. Men är inne och läser varje dag.

• Pyret 85
    carolinheiner skrev 2015-02-01 08:14:24 följande:

Vilka kämpar ni är! Själv ligger ja inlagd i lund för försvagad livmodertapp. Miste vår son i somras av samma orsak å i går fick vi de konstaterat att ja har svag livmodertapp. Inbokat kontroll i torsdags å då hade ja öppnat mig inifrån å hade 7 mm kvar av tappen. V 22+1.. Åkte in md sonen fullt öppen v 22+2. Akut cerclage sattes i fredags.. Men dom fick sätta ett extra då ja va mer öppen än vad dom trodde. Nu sängläge resten av graviditeten å inlagd på sjukhus. Är idag i v 22+4 å förhoppningsvis blir vi flyttade hem till halmstads sjukhus i v 28. Dom har stenkoll på infektion å sd. Tyvärr brast hinnorna vid op eller kort efter op vilket är en komplikation å därav sjukhus resten av tiden. Men vi kommer kämpa emot infektioner å kämpa att detta lilla underverket stannar kvar hos oss! :) är inne hos er å läser hela tiden å hopas att ni snart får ert plus! :)

Åh vad jag lider med dig. Hoppas verkligen att alt går bra för er nu. stor kram <3
  • Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2015-02-01 11:07:50 följande:
    Förstår dig, tror vi alla känner lite så. Vi ligger ju olika i cyklarna, har plussat eller har uppehåll. Hur har du det annars? :)
    Känns skönt att slippa tänka på ÄL BIM osv, samtidigt är jag kluven för jag vill ju så gärna bli gravid. Men allt har sin tid. Nu har jag ju dessutom chans att gå ner i vikt innan min graviditet, vilket bara är positivt. Och jag kan fokusera på alla förberedelser inför bröllopet.
  • Pyret 85
    carolinheiner skrev 2015-02-01 15:13:25 följande:
    När ska du gifta dig? Vi ska gifta oss den 20/2 men måste fixa hit någon först ;) tårtan är beställd samt vigselring :)
    Vi gifter oss den 22/8. Vi firar 10-årig förlovningsdag på onsdag. Och snart fyller sonen 10 år. Dessutom blir jag 30 i år. Mkt på en gång.
  • Pyret 85

Skickar en stor kram till alla er goa tjejer här i tråden. Vilka kämpar ni är allihop! <3

• Pyret 85

Molvärk och äggviteflytningar så jag antar att ÄL är här. Fast att man inte ska tänka på det så kan jag inte låta bli. Vet iaf att vi inte ska sexa på ett par dagar nu.

• Pyret 85
    carolinheiner skrev 2015-02-05 10:09:59 följande:
    Känns inte som de finns så mkt hopp kvar. Där va knappt något fostervatten kvar.. Å prognosen e väldigt dålig eller rent av dödlig om han kommer nu.. Dom hoppas fortfarande att han klarar sig i ett par v till då har han lite chans å överleva..

Hur i helvete kan detta ske två ggr för samma familj inom ett år?! Vad har vi gjort för att förtjäna de! Vill bara plocka ut honom å åka hem å ge upp att ens få ett barn.
    Jag finner inga ord! Jag håller alla mina tummar för att han ska stanna inne ett par veckor till så det finanscentrum chans för honom<3 sänder en stor kram!
  • Pyret 85
    Pyret 85 skrev 2015-02-05 17:25:17 följande:
    Jag finner inga ord! Jag håller alla mina tummar för att han ska stanna inne ett par veckor till så det finanscentrum chans för honom<3 sänder en stor kram!
    Finns en chans och inte finanscentrum.. Gah dumma mobil!!
Svar på tråden BIM September 2014