-
Åh då inbillar jag mig iaf inte. Men som sagt, torkat test. Blir ett nytt test kl 5 <3 jag hoppas på tredje gången gillt!!Emmissara skrev 2015-01-14 21:41:51 följande:Jag ser något svagt på alla, den som är redigerad syns det mer på. Hoppas att det är ett liten frö som är i din mage :)
-
Aaah du vågar dig på ett grattis redan? Jag hoppas du har rätt! Tack <3SecretlyMe skrev 2015-01-14 21:47:15 följande:
Grattis igen Pyret, tredje gången gillt <3
Tack allihopa, behöver den här pausen. Pressen blev för stor för oss båda och vi var nära på att bryta upp. Har precis sagt upp min lägenhet och haft statusbesiktning där jag kommer få betala en del omtapetsering. Sambon började flytta in igårkväll i nya lägenheten. Finns ingen chans och ork att pricka in någon ägglossning nu. Jag ska dessutom sjukskrivas och fått remiss till vuxenpsykiatrin mot min vilja. Så det är bäst att lägga drömmen på is hur jävla mycket det än svider...
Åh lider verkligen med dig och man kan ju inte tänka på nått annat fast man försöker. Finns här om du behöver skriva av dig. Tusen kramar <3 -
Dagens test såg likadant ut som gårdagens, alltså jag kan se ett andra streck om än positivt, Ska köpa ett digitalt idag och testa med imorgon, Har alltid visat något på ÄL+11 om där varit något.
-
Nej det hann jag inte imorse. Blir mig ett till i em, kanske!Emmissara skrev 2015-01-15 08:07:18 följande:ne de gör du inte :)Pyret 85 skrev 2015-01-15 05:30:24 följande:tog du någon bild på dagens test?
Dagens test såg likadant ut som gårdagens, alltså jag kan se ett andra streck om än positivt, Ska köpa ett digitalt idag och testa med imorgon, Har alltid visat något på ÄL+11 om där varit något.
-
Testade du också idag?Lizzie09 skrev 2015-01-15 09:14:43 följande:Åh vad spännande! :)
-
Tar ett digitalt idag.Lizzie09 skrev 2015-01-15 11:28:24 följande:Yes det gjorde jag, men testet var gropigt och blev helt randigt så kunde inte se om det fanns något svagt där eller inte. Kanske testar i eftermiddag igen, eller så väntar jag tills imorgon :) Ska du testa något mer idag eller väntar du till imorgon?
-
Bläää, fick ej gravid på digitala. Tycker mig dock fortfarande skymta något svagt på stickorna, så det är väl spök då. Får dock inte med det på bild.
-
Mäter från 25 står det. Dock syns det ett andra streck även på gravidkollenstester och det har det inte gjort de andra dagarna.SecretlyMe skrev 2015-01-15 13:14:14 följande:
Emmissara - tack <3
Pyret - kan det inte vara så att dessa tester mäter från 12? Tycker jag hört det förr. Cb mäter från 25. Is i magen :)
-
Har aldrig testat med digitalt så tidigt innan utan endast på ÄL+11, vilket är imorgon och då har jag fått gravid. Mina brukar också vara helt blanka i vanliga fall, spec gravidkollens stickor men där såg jag svagt streck som även syns nu. Jättesvårt att fånga strecken på bild dock. Nu tröttnade jag på att springa och kolla dom en gång i halvtimmen så jag slängde allihop. Är jag gravid lär jag ju märka det liksom.FruA78 skrev 2015-01-15 17:15:29 följande:
Pyret85: ser också två streck på ditt test. Har du tidigare fått gravid på cb vid den här dagen?
Idag syntes det jättesvagt och efter det torkat så blev det ett svagt streck. Brukar alltid bli helt blankt annars. Än så finns hoppet är ju bara på äl +10. Vid förra graviditeten så fick jag en nidblödning på äl+11. Är det någon som vet om det är vanligt att få det igen?
-
Hade förresten en himla molvärk igårkväll. Tänkte flera gånger att jahapp där kommer nog mensen snart, för brukar inte ha sån molvärk annars. Men än har den inte kommit. "Träningsvärken" är tillbaka idag efter att ha varit borta ett par dagar.