• Pyret 85

BIM September 2014

SRMmamma87 skrev 2015-01-10 11:26:52 följande:

Hej tjejer,

Tycker mina flytningar är annorlunda än de tidigare 8 cyklarna. Känns som jag är konstant våt där nere (vilket jag är när jag känner efter!) och luktar mer tycker jag också. Inte illa, utan bara starkare om ni förstår vad jag menar. Vad kan detta bero på? Är på dag 11 i cykeln, beräknad ÄL om 7 dagar.

kan det inte vara så att du har ÄL tidigare?
  • Pyret 85

Hur går det för dig secretlyme? Har tänkt mkt på dig sen du skrev ditt sista inlägg.

• Pyret 85

Hur går det för dig secretlyme? Har tänkt mkt på dig sen du skrev ditt sista inlägg.

• Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-01-11 13:51:17 följande:

Pirr och lite molvärk i livmodern idag, hoppas på att det är något positivt! ÄL+5 idag

själv känner jag NADA, ont i brösten men det hade jag redan innan ÄL så det räknas ju inte ens. ÄL+6 idag och BIM på lördag.
  • Pyret 85

Bara för att jag skrev att jag inte känner något så har jag fått svag molvärk, säkert bara inbillning.

• Pyret 85
    Nostalgity skrev 2015-01-11 20:11:23 följande:

Rosa på pappret idag...yttepytte. Mensen som är på g antar jag...

Om jag räknar de lilla idag som mensens första dag så är det äl 24e Jan. Eller ska jag vänta tills den kommer igång ordentligt?

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
    Jag hade räknat från när det satte igång ordentligt.
  • Pyret 85

Har sån träningsvärk i magen utan att ha tränat.. Har haft det sen igår em. Har haft så två gånger innan, ena var jag gravid och andra inte. Så litar inte på det symptomet riktigt.

• Pyret 85
    Nostalgity skrev 2015-01-12 17:00:00 följande:

Nytt bim 8/2. Äl 25e Jan

5e försöket.

trist att mensen kom. Jag var nästan bombsäker på att du var gravid med alla dina symptom. Men kroppen kan ju luras som tusan. Nu hoppas vi på att ni får en oktoberbebis istället.
  • Pyret 85
    Carerra skrev 2015-01-12 18:29:39 följande:

Hej tjejer! Fick ju vårt så efterlängtade plus i torsdags och igår började jag blöda, efter ett besök på gyn idag konstaterade de att det mycket troligt var början till missfall då blödningarna ökat. Är arg ledsen och uppgiven. Först har man väntat ett halvår på att få plussa och så blev det så här. Läkaren sa att de rekommenderade en mens innan vi försökte igen men hur har ni andra gjort? Kram på er

åh nej! Jag beklagar verkligen. Vet också precis hur det känns. stooor styrkekram till dig <3
  • Pyret 85
    Carerra skrev 2015-01-12 19:10:30 följande:

Lizzie09 och Pyret 85, har ni haft ett eller flera missfall? I vilken vecka? Började ni försöka direkt igen?

Först nu förstår jag vilket helvete ni haft <3

Jag har haft två mf, ett i augusti i v.7+6 och ett i  november i v.5+3.

Gyn sa till oss att vi borde vänta en mens emellan innan vi började försöka för att kroppen skulle ha tid att återhämta sig men vi började försöka direkt. Däremot så tog det sig inte på första försöket efter mf någon av gångerna så jag fick tid att återhämta mig iaf. Jag är nu på försök nr två efter andra mf. Blev gravid på försök nr två efter första mf.

Ja mf är verkligen ett helvete och vi finns här om du behöver kräka av dig <3
Svar på tråden BIM September 2014