• Pyret 85

BIM September 2014

Nu har ägget lossat. Ont i bröstvårtorna!

• Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-03-10 10:27:15 följande:

Min ÄL är så himla olika från gång till gång, är det någon mer som är med om samma sak? Vissa månader har jag ÄL-sekret, andra inte. Det senaste gångerna har jag fått ont i brösten 2 dagar innan ÄL, den här månaden känns det ingenting. Ibland har jag ont i ryggslutet, ibland inte :P Man bli ju inte riktigt klok på att det är så olika varje månad, då har man inga säkra tecken att gå på. Men den här månaden har jag börjat tempa så jag hoppas att det kommer bli lättare med det.

Usch, vaknade tidigt i morse av ett Fruktansvärt illamående, trodde verkligen att jag åkt på maginfluensa. Fick springa upp till toaletten ett par gånger, men det kom inget. Lyckades somna om efter någon timme och nu när jag vaknat så är det så gott som borta. Lustigt! Är bara på ÄL+ 4-5 så tyvärr kan det ju inte ha med något positivt att göra ;) Hoppas verkligen inte att det är maginfluensa, fyyyy...

hoppas ditt illamående tyder på något bra. Jag är på ÄL+2 idag och känner såklart inget.
  • Pyret 85
    eagle87 skrev 2015-03-10 20:00:53 följande:

Är på äl+12 har en lutealfas på 16 dagar O idag hade ja typ äl flytningar som var ljusljus rosa. Hoppas de inte är början på mens.

hoppas mensen stannar borta <3
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-03-10 23:30:03 följande:
    Ja jag hoppas det också :) Känns som att det är alldeles för tidigt att känna illamående egentligen, men har halkat in på flera gravidsidor där det står att man faktiskt kan känna symtom som ömma bröst och illamående redan i vecka 3. Mitt illamående har funnits lite i bakgrunden till och från hela dagen och nu ikväll har det blivit lite starkare igen och har fått flera sura uppstötningar, uäk! Hoppas verkligen inte att det är magsjuka på G. Känns som att dagarna kommer gå lååångsamt fram till testdags-måndag..

Håller tummarna stenhårt för dig Pyret! Ni prickade in ÄL rätt bra va? :)
    Ja vi mös onsdag, fredag, lördag och söndag. ÄL i söndags. Jag hoppas ju också fast att vi pausat av en anledning.
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-03-10 23:30:03 följande:
    Ja jag hoppas det också :) Känns som att det är alldeles för tidigt att känna illamående egentligen, men har halkat in på flera gravidsidor där det står att man faktiskt kan känna symtom som ömma bröst och illamående redan i vecka 3. Mitt illamående har funnits lite i bakgrunden till och från hela dagen och nu ikväll har det blivit lite starkare igen och har fått flera sura uppstötningar, uäk! Hoppas verkligen inte att det är magsjuka på G. Känns som att dagarna kommer gå lååångsamt fram till testdags-måndag..

Håller tummarna stenhårt för dig Pyret! Ni prickade in ÄL rätt bra va? :)
    Jag har alltid ömma bröst mellan ÄL och mens så även denna gången. Håller alla tummar för dig!
  • Pyret 85

Nu för tio år sen låg jag med en nykläckt bebis på magen. Tänk vad tio år går fort. Åh vad jag önskar att han får ett syskon snart!

• Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-03-11 10:52:55 följande:

Idag började morgonen med dovt illamående och rejält med näsblod. Vet inte riktigt vad min kropp pysslar med

Det där lät ju inget skoj. Hoppas det beror på att ett litet frö växer i din mage!
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-03-11 10:52:55 följande:

Idag började morgonen med dovt illamående och rejält med näsblod. Vet inte riktigt vad min kropp pysslar med

Det där lät ju inget skoj. Hoppas det beror på att ett litet frö växer i din mage!
  • Pyret 85
    eagle87 skrev 2015-03-11 11:04:52 följande:

Mens idag. Känner mig helt tom och uppgiven.

Åh vad trist kram
  • Pyret 85
    tillklaras skrev 2015-03-11 18:47:01 följande:

Okej, idag fick jag tre graviditetsbesked, och jag gräver fasen ned mig snart! Jag känner givetvis lycka för dem (en av dem har försökt i 14 mån) men faaaaaan. Jag blir galen snart av att det tar så lång tid. Visst vi är på försök 2-3 efter op, men vi har spenderat ett år innan det med äl test, sex på beställning..ja ni fattar. Allt det var förgäves och nu kanske det tar normala 7-12 mån igen!?

Fan för idag:(

Känner igen känslan.
    Fick frågan idag från en tjej på jobbet om vi inte ska skaffa fler barn. Någon gång kanske fick jag svara... jobbigt med frågor.
Svar på tråden BIM September 2014