BIM September 2014
Nu har ägget lossat. Ont i bröstvårtorna!
Nu har ägget lossat. Ont i bröstvårtorna!
Min ÄL är så himla olika från gång till gång, är det någon mer som är med om samma sak? Vissa månader har jag ÄL-sekret, andra inte. Det senaste gångerna har jag fått ont i brösten 2 dagar innan ÄL, den här månaden känns det ingenting. Ibland har jag ont i ryggslutet, ibland inte :P Man bli ju inte riktigt klok på att det är så olika varje månad, då har man inga säkra tecken att gå på. Men den här månaden har jag börjat tempa så jag hoppas att det kommer bli lättare med det.
Usch, vaknade tidigt i morse av ett Fruktansvärt illamående, trodde verkligen att jag åkt på maginfluensa. Fick springa upp till toaletten ett par gånger, men det kom inget. Lyckades somna om efter någon timme och nu när jag vaknat så är det så gott som borta. Lustigt! Är bara på ÄL+ 4-5 så tyvärr kan det ju inte ha med något positivt att göra ;) Hoppas verkligen inte att det är maginfluensa, fyyyy...
Är på äl+12 har en lutealfas på 16 dagar O idag hade ja typ äl flytningar som var ljusljus rosa. Hoppas de inte är början på mens.
Nu för tio år sen låg jag med en nykläckt bebis på magen. Tänk vad tio år går fort. Åh vad jag önskar att han får ett syskon snart!
Idag började morgonen med dovt illamående och rejält med näsblod. Vet inte riktigt vad min kropp pysslar med
Idag började morgonen med dovt illamående och rejält med näsblod. Vet inte riktigt vad min kropp pysslar med
Mens idag. Känner mig helt tom och uppgiven.
Okej, idag fick jag tre graviditetsbesked, och jag gräver fasen ned mig snart! Jag känner givetvis lycka för dem (en av dem har försökt i 14 mån) men faaaaaan. Jag blir galen snart av att det tar så lång tid. Visst vi är på försök 2-3 efter op, men vi har spenderat ett år innan det med äl test, sex på beställning..ja ni fattar. Allt det var förgäves och nu kanske det tar normala 7-12 mån igen!?
Fan för idag:(