• Pyret 85

BIM September 2014

Nu hoppas jag verkligen på ett tredje gången gillt. pallar fan inte ett mf till...

• Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-03-18 08:31:05 följande:
    Nu när du säger det så har jag nog faktiskt inte det. Första gången på BIM eller BIM-1, andra gången var det nog BIM+7. Senaste gången testade jag med graviditetkollens stav en hel vecka utan något positivt, sedan testade jag med ett annat test och fick plus. Och just nu testar jag också med gravidkollens stav.. Men har beställt hem nya nu så får vi se.. Tack för peppen <3
    om graviditetskollens stavar är lika kassa som deras stickor så hade jag inte litat ett dugg på dom..
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-03-18 19:51:53 följande:
    Åh såg precis bilden på ditt test, grattis Pyret! :) Nu måste det stanna där det är i 9 månader till <3
    Tack <3 Ja jag kan inte annat än att hålla med. Blir en fin 30-årspresent!!
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-03-18 20:03:26 följande:
    Nä känner lite så också. Köpte dessa bara för att det var billigt erbjudande, annars hade jag inte köpt dem efter hur det blev när jag plussade sist. Visade ingenting på BIM+7 medans ett annat test visar starkt + liksom. Tog ett test ikväll och man kan se ett väldigt svagt streck, men vet inte alls om det är spök eller inte. Tror nog tyvärr på spök :( Hoppas de nya testerna kommer med posten imorgon!
    håller tummarna för att det inte är spök! <3
  • Pyret 85
    eagle87 skrev 2015-03-18 21:40:00 följande:

Jag hade min spolning idag. De såg inga blockage men de gjorde sjuuuuukt ont typ bara skrek så misstänker att de kanske fanns något iaf. De såg inga andra fel. Jobbiga är nu är att vi inte får försöka denna cykel. För kontrast färgen kan skada ev embryo sa de. Så nästa försök blir i april.

Vad skönt att spolningen gick bra, tråkigt att det gjorde ont. Nu hoppas jag att det tar sig snabbt när vi får försöka igen.
  • Pyret 85
    Pyret 85 skrev 2015-03-18 21:44:55 följande:
    Vad skönt att spolningen gick bra, tråkigt att det gjorde ont. Nu hoppas jag att det tar sig snabbt när vi får försöka igen.
    när NI får försöka igen skulle det stå..
  • Pyret 85

Tack! Vågar inte tro på det riktigt än. Blir nog lättare när jag tagit ett digitalt.

• Pyret 85
    fruannie skrev 2015-03-19 15:41:11 följande:

Jag blir tokig, har haft som rosa flytningar nu i 5 dagar. Har aldrig nånsin haft mellanblödningar. De gångerna jag har fått nidis så har de högst varit under en dag.

Det är verkligen ingen blödning utan just som en flytning med jätte lite blod i. Vad beror detta på? Alltid är de ju nåt nytt med kroppen.

Kan de va missfallet som fortfarande stör? De är 2 månader sen och hade ju konstaterat rester kvar som skulle blöda ut med nästa mens. Så mensen kom och den såg ju verkligen inte normal ut så trodde ju att resterna försvann där. Kan de ändå va nåt skit kvar som ligger o blöder?

Kan ju vara sköra slemhinnor. fortsätter det bör du nog få det kollat så att det inte är mf som stör fortfarande.
Svar på tråden BIM September 2014