BIM September 2014
Nu hoppas jag verkligen på ett tredje gången gillt. pallar fan inte ett mf till...
Nu hoppas jag verkligen på ett tredje gången gillt. pallar fan inte ett mf till...
Grattis pyret :)
Jag hade min spolning idag. De såg inga blockage men de gjorde sjuuuuukt ont typ bara skrek så misstänker att de kanske fanns något iaf. De såg inga andra fel. Jobbiga är nu är att vi inte får försöka denna cykel. För kontrast färgen kan skada ev embryo sa de. Så nästa försök blir i april.
Tack! Vågar inte tro på det riktigt än. Blir nog lättare när jag tagit ett digitalt.
Jag blir tokig, har haft som rosa flytningar nu i 5 dagar. Har aldrig nånsin haft mellanblödningar. De gångerna jag har fått nidis så har de högst varit under en dag.
Det är verkligen ingen blödning utan just som en flytning med jätte lite blod i. Vad beror detta på? Alltid är de ju nåt nytt med kroppen.
Kan de va missfallet som fortfarande stör? De är 2 månader sen och hade ju konstaterat rester kvar som skulle blöda ut med nästa mens. Så mensen kom och den såg ju verkligen inte normal ut så trodde ju att resterna försvann där. Kan de ändå va nåt skit kvar som ligger o blöder?
lizzie, hur har det gått? Fått de nya testerna?