• Pyret 85

BIM September 2014

Emmissara skrev 2015-04-02 19:27:15 följande:

Har inte skrivit på ett tag men jag går in här och läser allt, men känns bara svårt att skriva något till er för att stötta er, så som ni stöttat mig. Men jag tänker på er alla iaf i gott och ont. 

Jag ville iaf bara skriva en liten uppdatering om hur det går för mig. har tempat nu i ca 4 veckor och som ni ser så har natural cycles satt ut min ägglossning, och den hände enligt appen på cykeldag 22, är nu på cykel dag 37, idag har jag känt av lite små känslor av att min mest kommer komma imorgon, men det får jag väl se då. Tror dock att jag aldrig kommer bli så glad över att få min mens som jag kommer vara om den kommer nu de närmaste dagarna. Har inte haft en sån här kort cykel på snart ett år så är jätte glad :D Men sen inser jag att jag har en ganska lång lutealfas om nu detta stämmer så jag har inte haft en chans de månader som vi har försökt. Så det känns bra de också att veta.

Vad skönt att din cykel har förkortats  
  • Pyret 85

Tänkte inte att nått nytt test alls idag utan tänkte vänta tills imorgon em.

• Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2015-04-03 11:21:19 följande:

Har tagit test varje dag sedan äl+11. Igår sjönk tempen, idag steg den. Gjorde test idag, äl+14, och jag tyckte mig för första gången på dessa sex test jag tagit att jag ser något ytterst svagt. Det är så svagt att det inte syns på kort, går knappt ens trixa fram. Det syns jättetydligt när jag lyser med lampa bakom. Är det här ett jävla typiskt spökstreck? Inget av de andra testerna ser ut såhär.. Jag tog ett nytt test efter det första med andra kisset, det ser dock ut att vara blankt.. Tempen sjönk igår med 0,5 grader och steg idag med 0,3.. Jag sitter och skakar..

Åååh jag håller mina tummar stenhårt för att det är positivt och ökar i styrka <3
  • Pyret 85
    Emmissara skrev 2015-04-03 10:54:38 följande:
    Aa det känns riktigt skönt, dock så steg min Temp idag så vet inte riktigt om min mens är påväg eller ej

Måste även säga att du verkar så stark, hoppas de går vägen för dig nu :) kram
    Tack! Mest av allt vill jag bara veta hur det ligger till just nu. Inga konstiga flytningar igår men det hade jag imorse. Molvärk från helvetet både igår och idag, strålar ner mot ljumskarna.
  • Pyret 85

äggviteflytniningar idag (imorse blandat med blod). alltså OM jag är gravid så borde jag väl inte få såna flytningar eller? Läkaren på KK sa att han möjligtvis kunde ana en svampinfektion och OM jag behövde något mot det så skulle jag ta canesten. Har varit och köpt det idag och tagit en vaginaltablett. Fortfarande molvärk. Om molvärken beror på ÄL så borde jag väl inte ha den så länge? haft till och från sen i söndags. Får se om tabletten mot svampinfektion har någon verkan, annars vet vi att det inte var därför.

• Pyret 85
    fruannie skrev 2015-04-03 22:58:49 följande:

Håller tummar o tår för dig pyret!!!!!

Åh tack söta du <3
  • Pyret 85
    fruannie skrev 2015-04-03 22:58:11 följande:

Försöker nog inte aktivt denna månad. Jag har hittat Viktväktarna och koncentrerar mig stenhårt på de just nu. Blir de så blir de och då får de väl bli en sen december unge men inga äl test och inget sex schema ???? bara mys vid lust :)

Välkommen till klubben! Vi försöker inte heller aktivt just nu därför att jag vill fokusera på att tappa i vikt och viktväktarna ä kanon. Men såklart, jag skulle ju bli överlycklig om det bara hände att man blev gravid utan att tänka på det.
  • Pyret 85

Om ett par timmar är det dags att testa igen för att se om testen blivit svagare eller starkare. Håll era tummar!

• Pyret 85

Åh så svårt detta är. Testen såg svagare ut, tror jag. Definitivt inte starkare iaf. eller vafan jag vet inte. Men anser mig icke-gravid iaf.

• Pyret 85

Däremot så har jag nog ÄL i dagarna då jag har äggviteflytningar så min fråga blir ju då, kan man ha ÄL fast man har hcg kvar i kroppen?

Svar på tråden BIM September 2014