• Pyret 85

BIM September 2014

fruannie skrev 2015-04-15 16:37:05 följande:

Vi har ju inte försökt aktivt men vi har ju heller inte skyddat oss så det finns en chans och är idag på bim-5 om jag räknar på 30 dagars cykel som jag haft senaste tiden. Har inte kännt av nån äl överhuvudtaget men o andra sidan har jag ju inte tänkt och letat efter känningar på ägglossning heller. Ganska skönt så kanske är så här vi kommer köra på i fortsättningen. Mannen är mer sugen nu med när jag inte äl testar och det blir inte tvunget.

Ja det är skönt att slippa stressen vid bebisbakandet.
  • Pyret 85

Har så sjukt ont i ländryggen och i natt har det varit kombinerat med molvärk från hell så ja har knappt sovit något. Trodde mensen skulle komma för jag har aldrig så ont i tjejmagen om inte mensen kommer. Men det är ju inte dags för mens ännu. Bara på äl+7 idag. Kunde ju såklart inte hålla mig från att testa. Negativt såklart. Dels har jag aldrig plussat så tidigt och definitivt inte med graviditetskollens stickor. Har ett par cb hemma men sparar dom ett par dagar till.

• Pyret 85
    Gummsan skrev 2015-04-16 08:00:20 följande:
    När cb visade rätt starkt för mig gick det knappt se på graviditetskollens stickor. Fick pengar tbx två ggr av dom så jag rekommenderar ett annat test <3
    Ja jag vet själv att de är mkt sämre än andra tester men har 20 stycken hemma.
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-04-16 09:05:31 följande:

Dagens test! Ett tydligt streck som kom upp rätt fort! Vågar inte tro på något förrän clearblue och det digitala är taget, men nu är jag bra pirrig i magen! :D äl+11 idag! phpyDyZBD48276.jpg

Åååh ingen tvekan om saken ju. Stort GRATTIS fina du <3
  • Pyret 85

Minns precis min dröm från i natt. Drömde att vi fått en liten flicka och att jag ammade henne. Ibland känns drömmar så verkliga. Molvärk även idag och ont i ländryggen. Noll aptit. Försökte precis få i mig en portion havregrynsgröt men klarade inte ens halva sen fick jag kväljningar.

• Pyret 85

Någon som ser något? Tycker mig ana något svagt. Svårt att fånga på bild. Bara på ÄL+7 idag och med emurin.

• Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2015-04-16 13:54:09 följande:
    Jag ser något men vågar inte säga om det är ett plus då cb är så duktig på spökstreck. Är det nåt där så borde det ha ökat till i övermorgon så om du vill och kan så testa med morgonurin då :)
    Jag tänkte ta nästa cb plus på söndag då jag är på ÄL+10 med morgonurin. Nä jag litar självklart inte på detta testet.
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-04-16 16:48:21 följande:

Tror ni att man vågar sig på ett digitalt imorgon eller ska jag vänta någon dag till? :)

Jag har haft mkt svagare test än sådär när det digitala visat gravid för mig men om du vill vara helt säker så vänta.
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-04-16 20:48:32 följande:
    Vilken dag har du varit på när du tagit det digitala? :)
    ÄL+11
Svar på tråden BIM September 2014