• Pyret 85

BIM September 2014

tillklaras skrev 2015-03-11 18:47:01 följande:

Okej, idag fick jag tre graviditetsbesked, och jag gräver fasen ned mig snart! Jag känner givetvis lycka för dem (en av dem har försökt i 14 mån) men faaaaaan. Jag blir galen snart av att det tar så lång tid. Visst vi är på försök 2-3 efter op, men vi har spenderat ett år innan det med äl test, sex på beställning..ja ni fattar. Allt det var förgäves och nu kanske det tar normala 7-12 mån igen!?

Fan för idag:(

Känner igen känslan.
    Fick frågan idag från en tjej på jobbet om vi inte ska skaffa fler barn. Någon gång kanske fick jag svara... jobbigt med frågor.
  • Pyret 85
    FruA78 skrev 2015-03-11 19:26:40 följande:

Tillklaras: kram på dig. Så jobbigt med all väntan och förhoppningar. Hoppas att det går fort nu för dig att bli gravid efter op.

Själv blev det ännu en dag med tårar på jobbet. Tur att min kollega som jag delar rum med var borta. Hade telefontid idag med läkaren som utförde skrapningen skulle få svar på analysen om det är en mola eller inte. Men analysen var inte klar än, gått 4 veckor sedan och får inte börja försöka innan svaret har kommit. Vill bara att det här missfallet ska vara helt över,så vi kan försöka igen. Testade fortfarande positivt igår dock väldigt svagt men om det inte är borta om en vecka måste jag kontakta läkaren igen.

usch ja, inget kul att gå och vänta. Hoppas du får positiva besked av läkaren snart <3
  • Pyret 85

Varit/är väldigt lättirriterad idag vilket jag inte brukar vara. Även megaont i brösten men som jag sagt innan så brukar dom ömma mellan ÄL och mens.

• Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-03-12 19:47:04 följande:
    Spännande! Själv känner jag Ingenting i tuttarna, vilket känns jättekonstigt för jag har alltid superont mellan ÄL och mens. Tror du fortfarande att du kommer kunna hålla dig från att testa innan BIM? :)
    Jag hoppas jag kommer kunna hålla mig men jag vette tusan!!
  • Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2015-03-14 08:00:14 följande:
    Tänk bara på att alla inte får implantationsdipp men kan vara gravid ändå och vice versa :) Jag håller tummarna för dig, hoppas det är din tur nu <3
    Precis, när jag tempade och blev gravid så hade jag ingen dipp alls.
  • Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2015-03-14 08:00:14 följande:
    Tänk bara på att alla inte får implantationsdipp men kan vara gravid ändå och vice versa :) Jag håller tummarna för dig, hoppas det är din tur nu <3
    Precis, när jag tempade och blev gravid så hade jag ingen dipp alls.
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-03-14 15:52:11 följande:

Pyret och Tillklaras, känner ni något särskilt eller känner ni av några symtom? :)

Ingenting här. Fortfarande bara ömma tuttar och det brukar jag ha i vanliga fall också. Du då?
  • Pyret 85

Ikväll har jag ont i ländryggen. Kan bero på att jag varit igång sen 5:30. Men liksom ont samtidigt som jag känner mig trött i ryggen.

Svar på tråden BIM September 2014