• FiiaN

BIM September 2014

Bebben84 skrev 2014-09-10 14:16:32 följande:
    nä men precis :)

Yes det var jag Skrattande. Extremt tydlig som buktar ut på vårtgården. Den är så brutal att jag skrattade till lite Tungan ute
    Haha tur man är lättroad ibland ;) Jag såg idag att jag börjat få tydligare ådror på bröstet, och två som går genom vårtgården, dock inte så brutala som din låter, haha!
  • FiiaN
    Bebben84 skrev 2014-09-10 14:31:45 följande:
    Haha min kanske var extra brutal Tungan ute. Det bådar ju gott för din del i alla fall Glad
    Ja den va nog det :P Jag hoppas verkligen det blir ett positivt test i helgen! Annars har jag ju fått massa nya bristningar på brösten i onödan...
  • FiiaN
    Bebben84 skrev 2014-09-10 14:52:23 följande:
    Håller alla tummar och tår!! Baby
    Tack så mycket du goa människa :)
  • FiiaN
    kasovi skrev 2014-09-10 15:00:43 följande:
    Bristningar kan man ju få om tuttisarna växer fort :o Känner du nån skillnad? Då kan det ju vara graviditet :)
    Ja men precis! Har bristningar från när jag började med p-piller för 8 år sedan, men nu har jag fått fler och tydligare. :O Känns som det hmm typ ilar lite i brösten ibland, dom när man tuggar starka tuggummin på vintern och drar in luft genom näsan xD HAHAH! Bästa förklaringen på känslan, men kan lika gärna vara inbillning. Känner du av några symtom? :)
  • FiiaN
    EmmaK1 skrev 2014-09-10 18:57:52 följande:

Tog en cb test nu då jag va lite skeptisk till testet imorse, känns så skönt att få det bekräftat:) tänk att våran lille pojk ska bli storebror:)
    Åhhh så fantastiskt! :) Stort grattis till dig och familjen!
  • FiiaN
    Bebben84 skrev 2014-09-10 20:43:33 följande:

Så lycklig att jag dör!!! JAG ÄR TAMEJFAN GRAVID!!!!! Shit nu vågar jag tro på det! Även om det är heeeelt overkligt!!! Men kommer bara känna fullständig lycka när min fantastiske sambo får veta imorgon <3

Grattis fina du :D <3
  • FiiaN

Gud va detta är jobbigt! BIM+5, lite halsbränna och alla dessa bristingar jag fått på brösten, men vill ha något tydligt symtom. Är nervös/stressad konstant av någon anledning, antagligen för att jag inte alls vill få mensen. Kollar nästan varje kvart om det kommit något :/ På lördag blir det till att testa igen (om inte tant röd kommit).

• FiiaN
    kasovi skrev 2014-09-11 07:40:54 följande:

Det blev negativt idag på BIM+6...BLÄ!

Ge mig mens nu bara så jag kan göra om!!

Får ringa o kolla upp det här... Så himla konstigt!

Åh va synd :( Kramar!
  • FiiaN
    kasovi skrev 2014-09-11 09:08:46 följande:
    Tack <3

Insåg strax efter att jag skrivit att det är ju inte helt omöjligt att ägglossningen kanske uteblivit. Slutade ju med minipiller i Juli, så kanske att kroppen fortfarande ställer om sig.

Nu håller vi tummarna för dig på lördag istället! :)
    Man vet ju aldrig, kroppen är ju knäpp! :/

Tack så mycket <3
  • FiiaN

Hej alla kvinnor!

Nu måste jag bara skriva av mig lite, känner mig så jäkla ensam på något sätt.

Fick någon slags rosa/röd flytning BIM+1, så trodde mensen va på väg, men icke. BIM+3 tog jag ett negativt test. BIM+5 idag, ingen mens, bristningar och tydligare blodådror på brösten, molvärkar till och från kissar oftare än vanligt (har/haft UVI kan bero på det?) och har humörsvägningar som jag inte alls är van vid. Lätt till gråt och tar saker och ting väldigt personligt, saker jag annars inte skulle bryt mig om. Usch känner mig nästan stressad eller nervös. Känns som kroppen ger mig typ falska förhoppningar på något sätt. På lördag ska jag testa igen om inte lingonveckan startat.

Känner att detta är enda stället man kan prata om såna här saker. Vill inte prata med min familj om detta ännu, och har väl en vän jag skulle kunna prata med, men hon är inte den typen man pratar om sånt här med. Dessutom gjorde hon abort för ett tag sedan, då killen inte ville ha barn just i denna tid...

Flyttade för 9 månader sedan 20 mil till en ny stad för kärlekens skull <3 Älskar min sambo något enormt, han är verkligen min bästa vän och min stora kärlek. Men kan ändå inte glömma att i min hemstad lämnade jag ett tryggt jobb, mina vänner och familjen. Nu sitter jag här med ett kasst jobb, känner ingen (förutom svärmor). Älskar staden och vill inte flytta, men har inte hittat min plats ännu. Har länge längtat efter barn, är uppväxt med små barn, så det känns som något tryggt för mig. Så jag vill så gärna få en liten bebis men min kärlek och kanske hitta mig själv och min trygghet igen. Tycker så synd om oss kvinnor som får känna den här stressen och längtan efter barn. Sen går det lättare för vissa och svårare för andra, men jag tror att känslan är samma.

Gud va långt det blev, ber om ursäkt för det. Men kändes skönt att få skriva lite. Kram till alla er kvinnor <3

Svar på tråden BIM September 2014