BIM September 2014
Jag har en menscykel på 21 dagar, ingen aning om när jag har ÄL (aldrig tänkt på det). När ska jag då börja testa med äl-test? Någon rekommendation? :)
Jag har en menscykel på 21 dagar, ingen aning om när jag har ÄL (aldrig tänkt på det). När ska jag då börja testa med äl-test? Någon rekommendation? :)
Asså ni är alla så jäkla gulliga som håller tummarna för mig imorgon! Blir nästan lite rörd <3
Dock känner jag mig typ rädd för att testa nu när ni säger att ni tror att det kan bara en ärta i magen haha! Typ lite "kalla fötter" fast ändå inte för vi önskar oss detta så innerligt mycket! Ni fattar nog vad jag menar :)
Tack för att ni är underbara i alla fall <3
Testade imorse, ett svagt streck - men visst är det ett streck?
Hmm har en fundering! Fick molvärk/mensvärk 5 dagar innan "mensen" kom. Fick igår någon ljusröd flytning (BIM+1) som jag trodde va början på mens, men nu är det knappt ingenting och ingen mensvärk.
Har en fundering! Fick molvärk/mensvärk 5 dagar innan "mensen" kom. Fick igår någon ljusröd flytning (BIM+1) som jag trodde va början på mens, men nu är det ingenting på pappret och ingen mensvärk!
Tror inte jag uppdaterat men fick mensen för 6 dagar sen, kör på andra försöket och BIM den 29 september.
Trodde jag fick min mens BIM+1, hade röd/rosa flytning 1,5 dag, och sedan igår kväll har det inte varit någonting. Fått synliga bristingar på brösten som jag inte haft tidigare. Vad händer? Får hem mina grav-tester idag eller imorgon. Vet inte om man vågar hoppas lite :/