• FiiaN

BIM September 2014

Hej!

Kan man hoppa in här tro? Jag är 23 år och planerar första barnet och detta är även första försöket. BIM 6/9.

Har verkligen ingen aning om när jag har ägglossning men vi har sagt att vi kör på varannan dag. Har valt att inte prata med nära och kära om att vi planerar barn, så tänkte att man kunde prata med er som är i samma situation, om man skulle fundera på något :) 

• FiiaN
    SecretlyMe skrev 2014-08-25 10:40:15 följande:

Välkommen hit :)

Tack så mycket! :)
  • FiiaN

Jag måste bara skriva att jag är så glad att det finns sådana här ställen att skriva på :) Flyttade till denna stad jag bor i nu för snart 9 månader sedan. Har inga vänner här ännu och vännerna i min hemstad har inga barn och planerar inga heller.

Om det nu stämmer enligt uträkning så ska jag ha ÄL imorgon. Har aldrig tidigare tänkt på om jag får något ont i magen eller speciella flytningar under ÄL, så får se hur det går :) Jag håller verkligen tummarna för alla brudar här att vi ska lyckas Kyss

• FiiaN
    carolinheiner skrev 2014-08-25 13:20:16 följande:
    Jag har bott i Halmstad i snart två år å har bara en vän här som ja träffar då å då.. Förstår din känsla :) jag hade gärna velat komma i kontakt med fler människor i staden.. Men hur ska man göra? Är ju rätt blyg av mig :/
    Haha ja hur får man vänner när man blir äldre? Har aldrig haft problem med det förut, men tror det kanske smugit sig på en liten blygsamhet med flytten. Det va ju betydligt lättare när man gick i skolan! Man kan ju inte riktigt "ragga" vänner ute på stan ;)
  • FiiaN
    carolinheiner skrev 2014-08-25 16:54:20 följande:
    Hahah nä precis.. Springa fram till någon på stan.. Hej vill du bli min vän? ;)
    Kanske så man ska göra? ;) HAHA!
  • FiiaN
    Lollipoppan skrev 2014-08-25 17:53:42 följande:

Vad tror ni om detta: har haft "mens" i fyra dagar nu, har dock inte kommit igång ordentligt bara bruna flytningar liiiite blodigt i och behöver eg inte byta skydd på hela dagen. Kommer mest på pappret. Tog test i söndags som var tokblankt. Ingen mensvärk ännu, brukar få väldigt stark typ dag 2. Skulle enl ÄL ha mens 28-29/8 men fick alltså första tecknen 22/8.

PRECIS sådär hade jag senaste mensen! Brukar aldrig ha så annars.
  • FiiaN
    Mla skrev 2014-08-25 18:13:52 följande:

Hej! Hoppas jag kan vara med här. Tog ut min spiral idag och antar jag ha äl nu till helgen. Första försöket till första barnet..

Hejsan!

Håller tummarna för dig :D
  • FiiaN
    Lollipoppan skrev 2014-08-25 18:39:38 följande:
    Märkligt. Kom den igång sen?
    Nej den kom aldrig igång. Brukar ha hemska mensvärkar, men fick ont i magen en gång tror jag. Den kom när den skulle och slutade en dag innan den brukar, men det va ju ingenting nästan.
  • FiiaN
    SecretlyMe skrev 2014-08-25 20:16:00 följande:

Helvete vad skit jag mått resten av dagen. Mått riktigt illa, brösten gör pissont, jag är jättesur och jätteledsen samtidigt och sötsugen och hungrig konstant. På bara äl +6 kan ju inte det betyda ett skit. Fyfan vad less jag är på att försöka.....

Tror alla håller tummarna för att det är en liten bebis som tillverkas där inne :)
  • FiiaN
    SecretlyMe skrev 2014-08-25 20:31:30 följande:

Din kommentar gjorde mig löjligt glad, tack.. <3

Va bra :) <3
Svar på tråden BIM September 2014