• FiiaN

BIM September 2014

Wintersagah skrev 2014-09-12 09:54:39 följande:

GRATTTIS :D va kul!
  • FiiaN
    Wintersagah skrev 2014-09-12 12:58:34 följande:

Tack för alla grattis!! <3

Jag är jättelycklig :) Jag överraskade killen med en present som innehöll en nappflaska och två nappar, han vart överlycklig :D Vi båda har velat ha barn så himla länge, och speciellt han!

Åh va mysigt :) Stort lycka till!
  • FiiaN

Alltså va deprimerande :( Fick negativt idag igen... BIM+7. Men sparade urin och tänkte dra och köpa nytt test på apoteket istället. Dom test jag har funkar kanske, men känner ändå att 3st grav-test och 21st äl-test för 199 kr känns lite billigt, vill tro att det är fel på testen (vilket det troligtvis inte är). Hur skulle ni ha gjort? Är så himla besviken. Juste en fråga till, någon som vet hur flytningarna blir när man är gravid?

• FiiaN
    Pyret 85 skrev 2014-09-13 06:40:12 följande:
    och du är helt säker på att ÄL skedde när du tror? Hade jag bara litat på min app så skulle jag varit på bim +4 idag. Men min BIM är ju om 1,5 vecka.

skickar en kram!
    Jag vet faktiskt inte när jag har äl, aldrig tänkt på det förut. Vi körde på varannan dag här hemma bara :P

Men mina bröst är fylligare och har fått mycket bristningar och mina ådror på brösten syns tydligare plus att jag har lite humörsvägningar, vilket jag aldrig haft tidigare.

Men kroppen kanske bara luras.
  • FiiaN
    Pyret 85 skrev 2014-09-13 07:18:11 följande:

Jag känner inga tecken överhuvudtaget. Fortfarande INGENTING i brösten som jag i vanliga fall har megaont i mellan ÄL och BIM.. 

Har nog inte tagit sig denna månaden.

Jag har verkligen ingen aning, men skulle du köpt nya tester eller skulle du skitit i det och vänta längre?

Hmm men kanske det betyder något? Eftersom du brukar ha då annars.
    Det vet man aldrig :) Än finns det hopp!

Men förstår vad du menar, känns inte som det gjort det för mig heller... Så jobbig känsla, och om det inte tagit sig så vill jag få min mens nu så man kan börja om!
  • FiiaN
    Pyret 85 skrev 2014-09-13 07:55:33 följande:
    Jag hade inte köpt nya tester utan jag hade väntat typ en vecka till. Men klart man blir lite fundersam när inte mensen kommer. Precis om man nu inte är gravid så får mensen gärna komma så man slipper fundera så mkt.
    Ne men då skippar jag det! Fyfan denna väntan asså...
  • FiiaN
    Zora skrev 2014-09-13 08:12:43 följande:

Självklart kom mensen punktligt

Stannar gärna i tråden och vi kanske kan göra en Bim lista för oktober och lägga den efter Bim listan september och kanske skippa bättre lycka nästa gång listan?

Så här är mitt nya preliminära Bim datum:

12/10 Zora, 36 år, 2:a barnet, 4:e försöket

Åh va synd :( Hoppas att denna gång är er gång. KRAMAR!
  • FiiaN

BIM+7 fortfarande ingen mens och fortfarande negativa test :( Vilken frustration, ge mig mens eller ett plus...

Men får väl vara glad för att brösten blivit fylligare av någon anledning, och att jag helt plötsligt fått som typ träningsvärk i magen utan att jag gjort något :) Hoppas jag får massa magrutor också! :) Dock lite segt med alla bristningar och blodådror jag fått på brösten...

• FiiaN
    kasovi skrev 2014-09-13 19:10:06 följande:
    Jag har samma problem som du fortfarande!

Mina tutor är dock stenhårda. Gör mer o mer ont varje dag!
    Men va tusan! Denna väntan asså...
  • FiiaN

Jahapp där kom röda veckan i natt, bim+7 eller 8 kanske man ska säga. Men men, skönt med ett svar! Nu kan man börja om. Men hur räknar man nu då? Har ju tidigare haft en cykel på 21 dagar, och nu när jag kollade min app så blir denna cykel 29 dagar. Ska man räkna på 29 då? Har i alla fall köpt äl-test, så får se om dom funkar...

Svar på tråden BIM September 2014