BIM September 2014
GRATTTIS :D va kul!
Tack för alla grattis!! <3
Jag är jättelycklig :) Jag överraskade killen med en present som innehöll en nappflaska och två nappar, han vart överlycklig :D Vi båda har velat ha barn så himla länge, och speciellt han!
Alltså va deprimerande :( Fick negativt idag igen... BIM+7. Men sparade urin och tänkte dra och köpa nytt test på apoteket istället. Dom test jag har funkar kanske, men känner ändå att 3st grav-test och 21st äl-test för 199 kr känns lite billigt, vill tro att det är fel på testen (vilket det troligtvis inte är). Hur skulle ni ha gjort? Är så himla besviken. Juste en fråga till, någon som vet hur flytningarna blir när man är gravid?
Jag känner inga tecken överhuvudtaget. Fortfarande INGENTING i brösten som jag i vanliga fall har megaont i mellan ÄL och BIM..
Har nog inte tagit sig denna månaden.
Självklart kom mensen punktligt
Stannar gärna i tråden och vi kanske kan göra en Bim lista för oktober och lägga den efter Bim listan september och kanske skippa bättre lycka nästa gång listan?
Så här är mitt nya preliminära Bim datum:
12/10 Zora, 36 år, 2:a barnet, 4:e försöket
BIM+7 fortfarande ingen mens och fortfarande negativa test :( Vilken frustration, ge mig mens eller ett plus...
Men får väl vara glad för att brösten blivit fylligare av någon anledning, och att jag helt plötsligt fått som typ träningsvärk i magen utan att jag gjort något :) Hoppas jag får massa magrutor också! :) Dock lite segt med alla bristningar och blodådror jag fått på brösten...
Jahapp där kom röda veckan i natt, bim+7 eller 8 kanske man ska säga. Men men, skönt med ett svar! Nu kan man börja om. Men hur räknar man nu då? Har ju tidigare haft en cykel på 21 dagar, och nu när jag kollade min app så blir denna cykel 29 dagar. Ska man räkna på 29 då? Har i alla fall köpt äl-test, så får se om dom funkar...