-
Arå, jag har inte så höga förhoppningar längre så det betydde inte så mycket för mig egentligen :) Mest intressant! Tack <3SecretlyMe skrev 2015-03-14 08:00:14 följande:Tänk bara på att alla inte får implantationsdipp men kan vara gravid ändå och vice versa :) Jag håller tummarna för dig, hoppas det är din tur nu <3
-
Pyret och Tillklaras, känner ni något särskilt eller känner ni av några symtom? :)
-
Vissa har ju inga symtom alls trots graviditet, så får hoppas att det är så för er! :)
Jag känner nog inte så mycket heller. Kan få en illamåendeattack på morgonen om jag inte äter direkt och ibland har jag som mensvärk och ont i ländryggen till och från. Men tror inte att det är något av betydelse. Det enda som jag tycker är konstigt är att jag inte känner någonting alls i tuttarna. De blir Alltid jätteömma mellan ÄL och BIM. Men har tyvärr förlorat nästan allt hopp efter alla misslyckanden så tror inte att det tagit sig denna gången heller -
Håller tummarna för dig också! :)SRMmamma87 skrev 2015-03-14 17:00:22 följande:
Håller tummarna för alla med BIM i dagarna. Själv har jag precis passerat ÄL.
-
Just det, mensvärk vid orgasm är också något nytt. Kroppen spelar mig många spratt denna månad!
-
Imorgon är det dags för test. Känner mig dock inte så supertaggad på att testa eftersom känslan säger att ett blankt test kommer stirra mig rätt upp i ansiktet. Men vi får se :)
-
Tack! Hoppas att tabletterna hjälper dig, håller tummarna!eagle87 skrev 2015-03-15 14:39:22 följande:Hoppas ! !!
Jag tog min första tablett idag cd5 på min andra kur. Har inte mycket hopp. -
Hoppas hoppas! :) Kommer bli spännande att gå in här imorgon se ditt resultat :Dtillklaras skrev 2015-03-15 16:56:10 följande:
Hör med! Jag har inga förhoppningar (jo, givetvis lite) men det ska bli spännande i alla fall! Hoppas för oss i morgon.
-
Spännande, hoppas mensen håller sig undan! När ska du testa? :)knaappeen skrev 2015-03-15 17:59:52 följande:
BIM idag. Känner varken ellr. De två senaste månaderna har mensen kommit 1 dag tidigt så nu kommer den väl imorn istället
MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/ -
Hoppas det blir ett plus om några dagar istället :)Pyret 85 skrev 2015-03-15 18:38:17 följande:
Testoman som jag är så kunde jag inte hålla mig imorse. Blankt såklart, är ju bara på ÄL+7. Mensvärk till och från hela dagen.