-
Nu när du säger det så har jag nog faktiskt inte det. Första gången på BIM eller BIM-1, andra gången var det nog BIM+7. Senaste gången testade jag med graviditetkollens stav en hel vecka utan något positivt, sedan testade jag med ett annat test och fick plus. Och just nu testar jag också med gravidkollens stav.. Men har beställt hem nya nu så får vi se.. Tack för peppen <3Pyret 85 skrev 2015-03-18 07:24:18 följande:<3 har du plussat tidigt förrut? Än har inte mensen kommit så håll hoppet uppe! kram till dig <3
-
Vad skönt att det inte känns så tungt för dig att mensen kom! Hoppas den ordnar till sig tills ert nästa försök!knaappeen skrev 2015-03-18 10:55:50 följande:
Ovh där kom mensen 3 dagar sen. Känner dock inte samma besvikelse som förr. Bara en lättnad att mensen kom o att det kanske är denna månad som den blir normal o inte som de 3 senaste gångerna efter MA med 1-2 dagars ytterst sparsam blödning. Kanske kroppen som börjar känna sig normal.
O den akn nog behöva en paus nästa månad för o slappna av o bli sig sj igen
MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/ -
Har så mycket drag och slit i livmoder och ljumskar idag. Känns typ som att senorna är för korta i ljumskarna, ungefär. Är detta början på mensvärk så kommer jag nog få jäkligt ont när/om den väl drar igång, heeeh..
-
Åh såg precis bilden på ditt test, grattis Pyret! :) Nu måste det stanna där det är i 9 månader till <3Pyret 85 skrev 2015-03-18 19:29:01 följande:
Nu hoppas jag verkligen på ett tredje gången gillt. pallar fan inte ett mf till...
-
Nä känner lite så också. Köpte dessa bara för att det var billigt erbjudande, annars hade jag inte köpt dem efter hur det blev när jag plussade sist. Visade ingenting på BIM+7 medans ett annat test visar starkt + liksom. Tog ett test ikväll och man kan se ett väldigt svagt streck, men vet inte alls om det är spök eller inte. Tror nog tyvärr på spök :( Hoppas de nya testerna kommer med posten imorgon!Pyret 85 skrev 2015-03-18 19:33:07 följande:om graviditetskollens stavar är lika kassa som deras stickor så hade jag inte litat ett dugg på dom..
-
Fått testerna och tänkte testa nu ikväll. Tror dock att mensen kommer dyka upp inatt..Pyret 85 skrev 2015-03-19 16:43:04 följande:
lizzie, hur har det gått? Fått de nya testerna?
-
Nejmen! :( Hoppas att det bara är en genombrottsblödning Pyret.. Håller tummarna så hårt att det är ofarliga flytningar <3Pyret 85 skrev 2015-03-19 20:00:32 följande:
Happ då var det roliga över igen. Troligtvis så vart det bara falska plus jag fick från CB. Vill inte spekulera i att ägget hunnit fästa men släppt direkt igen. Fick stora bruna flytningar nu så antar att mensen är på g.
-
Det blev tyvärr ett negativt test, så kan räkna med att mensen kommer inatt eller imorgon.. :(
-
Nej men vafan :( Jättestor kram till dig Pyret <3Pyret 85 skrev 2015-03-20 04:25:58 följande:
Här tog blödandet i ordentligt precis så får inse att mensen är här, precis på BIM. Tänker inte lita på cb plus igen om det inte är megastarka plus.
-
Här är tempen fortfarande hög och brösten har börjat göra ont och dom har svullnat upp ordentligt. BIM idag och efter många dagar med mensvärk så kan jag nog vänta mig en smärtsam mensvärk när det väl drar igång, ajaj!