• Lizzie09

BIM September 2014

SRMmamma87 skrev 2015-03-30 22:34:29 följande:
    Ring imorn. Det är alltid bättre att ringa för tidigt än för sent! Om det inte är något har du spenderat mindre tid på att oroa dig och om det är något så har du fångat det så tidigt som möjligt. <3 om du känner att du kan så berätta för någon i din närhet som kan vara moraliskt stöd/hålla handen/pusha på.
    Det har du helt rätt i, tack snälla du för dina stöttande ord! Det värmde väldigt mycket <3 Imorgon tar jag mig i kragen och ringer till vårdcentralen..
  • Lizzie09

Nu har jag beställt tid på VC. Vill ha en kvinnlig läkare till detta så fick tid först nästa tisdag, är redan nervös..

• Lizzie09
    FruA78 skrev 2015-03-31 15:11:24 följande:

Lizzie09: vad bra att du ringde bättre att kolla upp än att gå och vara orolig. Min kompis hade likadant en gång men det var ingen fara :) Hoppas det är detsamma för dig.

Nu fick jag veta att min läkare inte tycker att vi ska göra klart infertilitetsutredningen eftersom vi har lyckats på egen hand 2 ggr inom kort. Blir istället missfallsutredning om det blir ett tredje missfall. Känns båda bra och dåligt med det. Bra att hon tror att vi ska lyckas på egen hand. Dåligt eftersom jag är orolig att det ska vara nåt fel på mig. Har graviditetsförbud till och med slutet av juni dvs om lungröntgen ser bra ut imorgon. Blir galen känns som det aldrig kommer att bli någon bebis. I juni har vi försökt i 20 månader.

Ja det känns skönt att ha fått en tid, men ändå jobbigt på något sätt. Det känns mer verkligt nu, innan har jag lyckats förtränga det rätt bra. Förhoppningsvis är det ingen fara alls!

Hoppas det ser bra ut på röntgen imorgon och att ni snart kan få börja er verkstad igen <3
  • Lizzie09

Nu är första dagen med Bisolvon avklarad, det ska bli väldigt spännande att se om det får fart på mina ÄL-flytningar som i vanliga fall är nästintill obefintliga. 7 dagar kvar till ÄL!

• Lizzie09
    SRMmamma87 skrev 2015-03-31 23:53:40 följande:
    Heja dig! Bra gjort! Jobbigt med lite väntan, men det här kommer du klara galant <3 Du har den här tråden att ventilera i hur mkt du vill.
    Åh tack snälla du <3 Stödet värmer verkligen otroligt mycket, kram!
  • Lizzie09
    Reggi skrev 2015-04-01 06:35:52 följande:

Det var kanske mensen som var lite svag i går för nu på morgonen var det som mensen brukar börja med.

Åh, attans :/
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-04-01 07:10:29 följande:

Måste bara få ventilera lite.. Min mens tog slut i tisdags förra veckan. I lördags fick jag blodblandade flytningar som har fortsatt sedan dess till och från. I söndags fick jag även ont i tjejmagen och det har också kommit och gått sedan dess. Man blir ju såklart jätteorolig. Ska ringa vårdcentralen och försöka få en tid under dagen för att kolla upp det.

Vad lustigt :/ Hoppas du får en tid så snart som möjligt så du får kolla upp det. Det kan inte vara en liten mellanblödning eller nått sånt som du har fått?
  • Lizzie09
    eagle87 skrev 2015-04-01 10:00:11 följande:

Fick precis veta att min kusin är gravid igen. AllA 3 ggr så har de bestämt sig för att börja osen har mensen inte dykt upp. Vi började typ försöka samtidigt O hon blev gravid första försöket han föddes i okt O nu gravid igen O jag har inte sett en skymt av plus. Varför är allt så orättvist?

Åh förstår att det måste kännas väldigt tufft :( Stor kram!
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-04-01 13:14:08 följande:
    Fick en tid så sitter på vårdcentralen nu och väntar på att få lämna prover.
    Skönt att det gick så fort för dig att få en tid, hoppas det inte är någon fara med dig!
  • Lizzie09

Oj men vad konstigt.. Jobbigt för dig att behöva vänta så länge på nästa prov :/ Kram!

Svar på tråden BIM September 2014