BIM September 2014
Åh Lizzie grattis! Äntligen vad roligt :)
Åh Lizzie grattis! Äntligen vad roligt :)
Grattis Lizzie!!!! Jippie!!:)
Redigerat
Det var för tidigt med det digitala, men det vanliga clearblue är mycket starkare idag, så nu ska jag in och väcka min kära sambo och berätta nyheten! :D
Vi lyckades ju nu efter flera försök och det var första gången vi provade Bisolvonmetoden. Så jag tror att vi har Bisolvon att tacka för hjälpen till vårt plus :) Kan alltså varmt rekommendera den!
Ja vi vet ju också hur kass kvalitet bilderna får när dom laddas upp på fl.. Har laddat upp med nya cb plus nu så vi får se om det ökar. En känsla i min kropp säger gravid. Jag har haft "mensvärk" till och från i tre dagar nu och brukar inte ha det förrän mensen kommit. Ont i ländryggen också. Yrsel också men det kan bero på att jag haft feber. Men kroppen har ju lurats förut. På onsdag ska jag till gynekologen och påbörja utredningen om mina mf.
Bläääää, mensen kom. Går in på försök nr 9 då. Nästa gång blir det tvåsiffrigt :,-(
Iiih kan knappt tro att det är sant! Ett fint blått plus fick jag precis och det kom upp direkt. Nu hoppas jag verkligen det vill stanna!!