• Lizzie09

BIM September 2014

SRMmamma87 skrev 2015-07-29 09:16:17 följande:

Är nu på dag 18. Har förmodligen haft ÄL, testar inte, men snittar på dag 17. Hade sex igår och min man säger "Vet du, det kändes annorlunda. Som om vi inte behöver göra detta igen. Som om det är klart. Jag tror jag precis gjorde dig gravid". Var ju fint sagt och underbart ifall fet stämmer, men tror inte det är större chans än något annan gång. Hoppet ligger lågt, som de senaste månaderna.

Vad fint, hoppas verkligen att han har rätt! <3
  • Lizzie09
    FruA78 skrev 2015-07-29 13:23:03 följande:

Idag blev det glad gubbe så äl på dag 14 denna månad. Beräknad bim 13/8

Håller tummarna! <3
  • Lizzie09

Alltså jag orkar inte med denna väntan.. Igårkväll kom det lite blod på pappret när jag torkade mig, och jag blev så jäkla glad över att mensen Äntligen var på G! Tror ni att det kom något mer sen? Nä, inte ett dugg. Blir så himla trött :(

• Lizzie09

Ä n t l i g e n är mensen häär! Har aldrig varit (och kommer nog aldrig mer vara) så glad över att den är här. Snart kan vi Äntligen försöka på nytt!

• Lizzie09
    FruA78 skrev 2015-08-08 13:04:19 följande:

Bim -4 svagt streck på testlagret och cb vet inte vad jag ska tro. Min man är mer positiv än jag han tror att jag är gravid. Hoppas på tredje gången gillt att det ska lyckas hela vägen om jag är gravid.

phpUnvo8I38699.jpg

Ser tyvärr inget streck :/ Men håller tummarna att det blir något om några dagar! :)
  • Lizzie09

Har beräknad ÄL på torsdag så jag körde igång med Bisolvonmetoden i förrgår eftersom det verkligen gjorde susen sist jag provade det. Så nu hoppas jag att det kommer funka lika bra denna gång :) Det är redan stor skillnad på flytningarna så man märker ju att den gör nytta på så sätt iallafall!

• Lizzie09
    FruA78 skrev 2015-08-09 11:42:25 följande:

Lite starkare idag ser det ut som :)

phpUY5k5f88634.jpg

Spännande, håller tummarna! :)
  • Lizzie09

Skulle någon som sitter vid en dator vilja hjälpa mig att ändra i BIM-listan? Det står lite fel på mig där nu. Jag har BIM den 27 Juli och det är Första försöket efter mf. Tack på förhand!

Svar på tråden BIM September 2014