• Lizzie09

BIM September 2014

Har fortfarande inte fått någon tempdipp, har legat på samma i flera dagar. "Ska" man ha tempdipp vid mens eller kan vissa få mens utan någon dipp alls?

• Lizzie09
    SecretlyMe skrev 2015-03-23 10:19:56 följande:
    Vissa kan få dippen dagen efter eller så sent som tre dagar senare har jag läst. Tempdippen kommer ju iom att progesteronet blir lågt vid mens. :)
    Ah okej, tack! :)
  • Lizzie09

Har beställt hem både ÄL-tester och Bisolvon nu, så nästa månad kör vi all-in!

• Lizzie09
    FruA78 skrev 2015-03-23 16:50:25 följande:

Fick mitt provsvar idag. Inget jag ville höra, är ännu mer knäckt nu och rädd. Det var en mola så nu blir det en massa blodprov och lungröntgen :( Graviditetsförbud på minst 3-4 månader beroende på hur resten av svaren blir. Tyckte det räckte med tråkigheter, känns verkligen inte roligt längre att försöka skaffa barn.

Åh nej vilket tufft besked :( Stor, stor kram till dig <3
  • Lizzie09

Nu är mensen slut för den här gången, skönt! Tänkte påbörja Bisolvonmetoden på tisdag, känner mig väldigt taggad på att testa detta! Ingen annan här som har funderat på att prova det?

• Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-03-27 19:32:09 följande:

Jag kommer pausa från FL tills det är dags för oss att försöka igen i augusti. Lycka till allihop!

Åh, kommer sakna dig! Lycka till med allt pyret!
  • Lizzie09
    Nostalgity skrev 2015-03-27 19:52:31 följande:

Här är en soM ska testa sig imorgon bitti smile1.gif

Tror dock inte de är något.

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
    Håller tummarna! :)
  • Lizzie09

Har upptäckt en knöl i mitt ena bröst, fy vad orolig jag är.. Ska ringa och boka in ett läkarbesök imorgon. Har inte berättat för någon annan, vill inte oroa någon i onödan. Men kände att jag behöva lätta lite på hjärtat här hos er. Hoppas det är ok..

• Lizzie09
    Nostalgity skrev 2015-03-29 15:33:35 följande:

Testet var så vitt jag kunde se neg.

Jag har varit cool och pos hittills.. Men de blir vårat 7e försök. Vi har kört med äl test en gång, och jag kollar av sekret o tappen. Vi har sex Regelbundet, inte för att vi måste utan för att vi efter 3+ år tsm fortf är lika tända på varann, så det känns toppen! Men nu börjar jag känna mig neg. Med 1an o 2an behövde vi knappt ha seX! Nu funkar de inte alls smile4.gif

Hur är det ang mannens ålder å spermier? Karln är 35 bara.

Börjar bli deprimerad hehe.

Bim på tisdag ca.

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
    Åh, hoppas det bara var för tidigt att testa och att mensen håller sig undan.. Kram!
  • Lizzie09
    SRMmamma87 skrev 2015-03-30 19:45:37 följande:
    Klart du får ventilera här! ?? Hoppas att det är något ofarligt. Kram
    Tack <3 Jag ringde inte idag, förträngde det hela dagen.. Vet att det är väldigt ovanligt med bröstcancer i min ålder (23 snart), men man kan ju inte undvika att tänka på det värsta och att man faktiskt kan vara en av de få som drabbas i denna ålder. Är en vecka sedan jag upptäckte knölen, borde man vänta lite till innan man ringer läkaren eller borde jag ringa imorgon tycker ni? Usch, som att man inte har nog med annat att tänka på..
Svar på tråden BIM September 2014