BIM September 2014
Har fortfarande inte fått någon tempdipp, har legat på samma i flera dagar. "Ska" man ha tempdipp vid mens eller kan vissa få mens utan någon dipp alls?
Har fortfarande inte fått någon tempdipp, har legat på samma i flera dagar. "Ska" man ha tempdipp vid mens eller kan vissa få mens utan någon dipp alls?
Har beställt hem både ÄL-tester och Bisolvon nu, så nästa månad kör vi all-in!
Fick mitt provsvar idag. Inget jag ville höra, är ännu mer knäckt nu och rädd. Det var en mola så nu blir det en massa blodprov och lungröntgen :( Graviditetsförbud på minst 3-4 månader beroende på hur resten av svaren blir. Tyckte det räckte med tråkigheter, känns verkligen inte roligt längre att försöka skaffa barn.
Nu är mensen slut för den här gången, skönt! Tänkte påbörja Bisolvonmetoden på tisdag, känner mig väldigt taggad på att testa detta! Ingen annan här som har funderat på att prova det?
Jag kommer pausa från FL tills det är dags för oss att försöka igen i augusti. Lycka till allihop!
Här är en soM ska testa sig imorgon bitti
Tror dock inte de är något.
Har upptäckt en knöl i mitt ena bröst, fy vad orolig jag är.. Ska ringa och boka in ett läkarbesök imorgon. Har inte berättat för någon annan, vill inte oroa någon i onödan. Men kände att jag behöva lätta lite på hjärtat här hos er. Hoppas det är ok..
Testet var så vitt jag kunde se neg.
Jag har varit cool och pos hittills.. Men de blir vårat 7e försök. Vi har kört med äl test en gång, och jag kollar av sekret o tappen. Vi har sex Regelbundet, inte för att vi måste utan för att vi efter 3+ år tsm fortf är lika tända på varann, så det känns toppen! Men nu börjar jag känna mig neg. Med 1an o 2an behövde vi knappt ha seX! Nu funkar de inte alls
Hur är det ang mannens ålder å spermier? Karln är 35 bara.
Börjar bli deprimerad hehe.
Bim på tisdag ca.