BIM September 2014
Lizzie! Jag ser något helt klart:). Är det äl +10 för dig?
<3
Är så glad för din skull, det måste kännas fantastiskt att äntligen ha plussat? :) <3
Lizzie! Jag ser något helt klart:). Är det äl +10 för dig?
<3
Hitta denna tråden igen, var med i den i början när de var september och gick väl antagligen vidare till nästa bim tråd. Underbart att den lever vidare fortfarande :)
Jag har haft 2 missfall sen dess och kämpar alltså på fortfarande.
JIPPIE!!!!!
Dagens test visade ingen stegring från igår, så börjar misstänka spökstreck. Testar igen imorgon så får vi se..
Har haft molvärk och stick i livmodern under hela dagen samt ilningar i ljumskarna. Åh vad jag hoppas att det inte var ett spökstreck jag fick igår :(
Har haft en typ brännande molvärk i livmodern hela kvällen. Känns helskumt!
Har tid för spolning imorn. Gör de privat kostar ca 4500, hoppas de hjälper. Annars bryter jag nog ihop snart.
Där var ett svaaaagt streck på Stickan idag. På TLs och jag vet att många fått falska positiva på dom. På gravidkollens visade det inget men dom har aldrig visat tidigt för mig. Mycket sämre än andra tester fast de ska visa från samma.
Gick typ inte fånga på bild, men det redigerade tycker jag mig se nått svagt på. Syns tydligare i verkligheten.
För mig gick det åt helvete imorse. Usch, jag orkar inte med den stora besvikelsen varenda månad längre. Det är så satans jobbigt. Varför ska det vara så jävla svårt?!