• Lizzie09

BIM September 2014

eagle87 skrev 2015-03-10 20:00:53 följande:

Är på äl+12 har en lutealfas på 16 dagar O idag hade ja typ äl flytningar som var ljusljus rosa. Hoppas de inte är början på mens.

Hoppas, hoppas att det inte är mensen.. Brukar du få spottings några dagar innan?
  • Lizzie09
    Emmissara skrev 2015-03-10 20:30:12 följande:

Har nu börjat på Natural cycles, (började i lördags) ska bli spännande att se hur det kommer se ut efter en hel cykel men måste säga att jag har väldigt låg basaltemperatur, ni som har tempat, vart har ni legat på innan ägglossning? 

Vad är Natural Cycles för något? :)
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-03-10 20:26:59 följande:
    hoppas ditt illamående tyder på något bra. Jag är på ÄL+2 idag och känner såklart inget.
    Ja jag hoppas det också :) Känns som att det är alldeles för tidigt att känna illamående egentligen, men har halkat in på flera gravidsidor där det står att man faktiskt kan känna symtom som ömma bröst och illamående redan i vecka 3. Mitt illamående har funnits lite i bakgrunden till och från hela dagen och nu ikväll har det blivit lite starkare igen och har fått flera sura uppstötningar, uäk! Hoppas verkligen inte att det är magsjuka på G. Känns som att dagarna kommer gå lååångsamt fram till testdags-måndag..

Håller tummarna stenhårt för dig Pyret! Ni prickade in ÄL rätt bra va? :)
  • Lizzie09
    eagle87 skrev 2015-03-11 00:21:02 följande:
    Har inte haft de sen typ i somras... Hoppas också inte, vet inte va ja ska göra om de mensen för jag orkar verkligen inte mer. Har värsta ångesten.
    Har det kommit något mer? Stor kram till dig, håller tummarna så hårt för dig <3
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-03-11 05:38:35 följande:
    Ja vi mös onsdag, fredag, lördag och söndag. ÄL i söndags. Jag hoppas ju också fast att vi pausat av en anledning.
    Kanonbra då ju :) Håller tummarna!
  • Lizzie09
    tillklaras skrev 2015-03-11 06:01:05 följande:

Alltså ghaaaah vad tiden segar fram mellan äl och Bim! Äl+5 ungefär idag och jag kan inte tänka på något annat:(

Håller heeelt med! Tiden går så jäkla sakta.. :(
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-03-11 07:14:08 följande:

Nu för tio år sen låg jag med en nykläckt bebis på magen. Tänk vad tio år går fort. Åh vad jag önskar att han får ett syskon snart!

Åh vad mysigt, hoppas du får vara med om det snart igen! Grattis till sonen din!
  • Lizzie09

Idag började morgonen med dovt illamående och rejält med näsblod. Vet inte riktigt vad min kropp pysslar med

• Lizzie09
    eagle87 skrev 2015-03-11 11:04:52 följande:

Mens idag. Känner mig helt tom och uppgiven.

Åh nej vad tråkigt :( Kram
  • Lizzie09
    tillklaras skrev 2015-03-11 18:47:01 följande:

Okej, idag fick jag tre graviditetsbesked, och jag gräver fasen ned mig snart! Jag känner givetvis lycka för dem (en av dem har försökt i 14 mån) men faaaaaan. Jag blir galen snart av att det tar så lång tid. Visst vi är på försök 2-3 efter op, men vi har spenderat ett år innan det med äl test, sex på beställning..ja ni fattar. Allt det var förgäves och nu kanske det tar normala 7-12 mån igen!?

Fan för idag:(

Åh, vet precis hur det känns :( Man vill så jävla gärna bli gravid själv men det känns som man aldrig kommer lyckas.. Nu är det vår tur!
Svar på tråden BIM September 2014