BIM September 2014
Är på äl+12 har en lutealfas på 16 dagar O idag hade ja typ äl flytningar som var ljusljus rosa. Hoppas de inte är början på mens.
Är på äl+12 har en lutealfas på 16 dagar O idag hade ja typ äl flytningar som var ljusljus rosa. Hoppas de inte är början på mens.
Har nu börjat på Natural cycles, (började i lördags) ska bli spännande att se hur det kommer se ut efter en hel cykel men måste säga att jag har väldigt låg basaltemperatur, ni som har tempat, vart har ni legat på innan ägglossning?
Alltså ghaaaah vad tiden segar fram mellan äl och Bim! Äl+5 ungefär idag och jag kan inte tänka på något annat:(
Nu för tio år sen låg jag med en nykläckt bebis på magen. Tänk vad tio år går fort. Åh vad jag önskar att han får ett syskon snart!
Idag började morgonen med dovt illamående och rejält med näsblod. Vet inte riktigt vad min kropp pysslar med
Mens idag. Känner mig helt tom och uppgiven.
Okej, idag fick jag tre graviditetsbesked, och jag gräver fasen ned mig snart! Jag känner givetvis lycka för dem (en av dem har försökt i 14 mån) men faaaaaan. Jag blir galen snart av att det tar så lång tid. Visst vi är på försök 2-3 efter op, men vi har spenderat ett år innan det med äl test, sex på beställning..ja ni fattar. Allt det var förgäves och nu kanske det tar normala 7-12 mån igen!?
Fan för idag:(