Missyk skrev 2015-02-15 12:18:19 följande:
Tillklaras varför var året till gäves?
Secretlyme, så tråkigt att läsa att du är nere i en neråtperiod. Orden kanske inte är mkt till välden, men efter regn kommer det alltid solsken! När man minst anar det. Tycker du är fantastisk som kämpar så bra!
Har du fått något hjälp på traven än? Skickar en styrkekram!
Pyret86, grattis till bröllop! Det kanske är skönt att få något annat att fokusera på lite!
Ja, så är det ju :) Men i neråtperioder känns det inte så. Jag har svårt för att sortera ut problemen och lösa de successivt så det blir kaos i huvudet..
Ingen hjälp på traven, inte sökt någon läkare och vi har inte försökt i ett år ännu. Vi började i april förra året. Vi kan inte försöka lika aktivt nu som innan förrän flytten är genomförd. Att åka till varandra mitt i veckan för att pricka äl med sex började ta på bådas våra krafter så vi beslutade att inte göra det mer. Nu faller äl in nästa helg lyckligtvis så får se om det blir något då. Jag tror dock att vi skulle behöva två dagar innan äl, under äl och en-två dagar efter äl för optimal effekt men vi har hittills under våra 11 försök oftast bara lyckats med samma dag, dagen före o under eller dagen före, under o dagen efter. Det har ju inte funkat hittills så jag är inte hoppfull längre. Det är för jobbigt att hoppas numer att jag mer eller mindre ställt in mig på att vi inte kommer få barn än på några år.