BIM September 2014
ÄL+7 precis upptäkt ljus ljusrosa flytningar. Haft några få känningar av. Kan det vara nidis?
ÄL+7 precis upptäkt ljus ljusrosa flytningar. Haft några få känningar av. Kan det vara nidis?
Stort beslut fattat idag och det med blandade känslor. Vi kommer vänta med att aktivt försöka bli gravida tills efter vårt bröllop i augusti. Känns sådär att pausa men samtidigt är det de bästa för oss just nu.
Tror min äl stämde, på dag 19 (i onsdags förra veckan). Hade älflytningar på torsdagen men lotionflytningar på fredagen. Har inte kollat innan dess eftersom jag visste att vi inte kunde pricka in denna gång. Hade senaste sexet på söndagen (dag 16) och tror knappast det hjälper då vi inte ens lyckats när vi prickat äl. Hoppas kan man ju men det är ändå okej om det inte gör det. Blir ju inga aktiva försök igen för än maj månad då jag är helt inflyttad med sambon. :)
Har precis tagit ett äl test. Men hur fasiken hittar jag appen att ladda hem.. Familjelivs? Appstore hittar den inte...bara Familjelivs graviditetskoll.
Hur ser era test ut när äl varit, första neg test efter ett pos liksom?
Mitt första äl test ever, så hade velat kolla av med er :-/
Svårt att säga förrän du fortsatt testat nån dag till :) sådär kan det bli både innan och efter äl.
Jag borde väl se typ imorgon, på testet om de är starkare lr svagare?
Hade byggabro sekret i lördags kväll, även kände jag att tappen var öppen både lördag och söndag.
Idag har jag mjölkiga flytningar å tappen känns inte lika öppen längre.
Jag blir tokig. Jag är helt säker jag hade ägglossning 26 december (geleflytning) . Har gjort många tester och alla är negativa. Har ömma bröstvårtor och tycker även de blivit större. Ingen mens i sikte förutom en molvärk som jag nästan känner dagligen. Blir tokig på min kropp. Kan tilläggas att jag endast haft mens 2 gånger sen p-pillerstopp i augusti. Någon som känner igen sig? Eller plussat väldigt sent?
Supersjuk preciS Som senaste äl, måste äta penicillin i 5 dagar o mår riktigt piss. Hoppas de inte har en negativ påverkan då vi verkl prickat in bra denna gång. KollA dennA höga feber.
Ja precis. Jag hade dock trådiga flytningar för några dagar sen också. Vet du om man kan ha dessa flytningar även om man inte har äl då?