• Ozzy09

Vi som fått missfall och vill följas åt till nästa plus!

Ja, då kom längtan efter ett syskon till våran dotter.
    Idag skulle jag vara i 9+5!
    Fick blödningar, åkte till akuten igår kväll och gjorde ett VUL, där konstaterades det att hinnsäcken var tom och missfallet var ett faktum.
    Idag kom värken och det som fanns där inne kom ut!
    Nu väntar vi på att blödandet skall sluta så vi kan börja försöka igen!

Någon mer i samma/liknande situation som vill följas åt och peppa varandra till en fullbordad graviditet! :)

• Svar på tråden Vi som fått missfall och vill följas åt till nästa plus!
  • Ozzy09
    Eriksson85 skrev 2014-09-06 00:35:14 följande:

Har nu gått 4v sen jag skrapades så väntar nu på mens eller ännu hellre ett plus. Hur lång tid efter era missfall kom mensen igång igen?

Härligt. Hoppas på plus!! När ska du testa dig? :)

Jag fick aldrig någon mens mellan. Hoppas ara det vill sig denna gång. :)
  • Anonym
    Ozzy09 skrev 2014-09-06 09:30:13 följande:

Härligt. Hoppas på plus!! När ska du testa dig? :)

Jag fick aldrig någon mens mellan. Hoppas ara det vill sig denna gång. :)

Kommer nog försöka vänta iaf minst 1v till. Orkar inte med flera minus. (Vi hade försökt 1år innan missfallet)
  • Ozzy09
    Anonym skrev 2014-09-06 11:25:40 följande:

Kommer nog försöka vänta iaf minst 1v till. Orkar inte med flera minus. (Vi hade försökt 1år innan missfallet)

Åh, då förstår jag. Försök vänta flera dagar efter bim. Vet att det är svårt som tusan men då blir man kanske inte lika besviken.

Jag håller alla tummar och tår för ett fint plus nästa vecka! :)
  • Anonym (m)

Åh nu orkar jag inte vänta.. Drömde igår att jag hade ont i nedre delen av magen så min sambo tvinga mig att göra ett gravtest och det va positivt.. Hur ofta blir drömmar verklighet haha? Bim+2 idag, inga tecken på mens men inga gravsymptom heller.. Vill testa nuuu men jag vet att det kommer visa negativt, har en sån stark känsla av det! :( 

• Ozzy09
    Anonym (m) skrev 2014-09-07 15:14:04 följande:

Åh nu orkar jag inte vänta.. Drömde igår att jag hade ont i nedre delen av magen så min sambo tvinga mig att göra ett gravtest och det va positivt.. Hur ofta blir drömmar verklighet haha? Bim+2 idag, inga tecken på mens men inga gravsymptom heller.. Vill testa nuuu men jag vet att det kommer visa negativt, har en sån stark känsla av det! :( 

Åh! Hoppas drömmen blir sann! :)

Hur kan du hålla dig? Har du test hemma?

Gör ett test. Nu är du ändå 2 dagar över! :)

Nu är det testomanen inom mig som pratar! :))
  • Anonym (m)
    Ozzy09 skrev 2014-09-07 16:02:49 följande:
    Åh! Hoppas drömmen blir sann! :)

Hur kan du hålla dig? Har du test hemma?

Gör ett test. Nu är du ändå 2 dagar över! :)

Nu är det testomanen inom mig som pratar! :))
    Haha nej jag kunde inte hålla mig längre, men det jäkla testet visa negativt! 

Men kommer du ihåg att jag skrev att jag hade älflytningar den 29e? Alltså en vecka senare än vad jag räknat med, och om det stämde så har jag inte bim förrän den 12e.. Haha denna väntan är ju rent sagt för j*vlig! 
  • Ozzy09
    Anonym (m) skrev 2014-09-07 16:10:57 följande:

Haha nej jag kunde inte hålla mig längre, men det jäkla testet visa negativt! 

Men kommer du ihåg att jag skrev att jag hade älflytningar den 29e? Alltså en vecka senare än vad jag räknat med, och om det stämde så har jag inte bim förrän den 12e.. Haha denna väntan är ju rent sagt för j*vlig! 

Ja just det! Vänta igen till tidigast den 10:e då så får vi hoppas att det var ÄL du hade den 29:e! :) ja denna väntan är en riktig tortyr! :(
  • Anonym (m)
    Ozzy09 skrev 2014-09-07 16:25:04 följande:
    Ja just det! Vänta igen till tidigast den 10:e då så får vi hoppas att det var ÄL du hade den 29:e! :) ja denna väntan är en riktig tortyr! :(
    Ja det ska jag göra :)
    verkligen! :(
Svar på tråden Vi som fått missfall och vill följas åt till nästa plus!