Bella06 skrev 2014-09-04 09:55:07 följande:
Grattis!! Kommer säkert gå bra den här gången - men förstår som alla andra din oro..
Jag vet inte om ni kommer ihåg mig - skrev här i början men har hållit mig lite i bakgrunden.
Jag har som sagt haft MF 4 ggr trots 2 barn med samma pappa som nu..
Har gjort utredning som inte visar nåt, men nu ska jag åka in i slutet på veckan och göra ett Progesteron prov och även ett prov på äggreserven - någon som har erfarenhet av det??
Jaja, fick glad gubbe i tisdags och onsdags - så nu bör ÄL vara över för den här gången. Jag har tyvärr inte blivit gravid på första försöket utan ungefär en gång var 6:e månad - så ska man se till statistiken så blir jag inte ens gravid förräns till jul typ
Men nån gång kanske det går fortare!
Det positiva är att jag ska åka utomlands på semester så kommer att vara där vid BIM - kanske lättare att inte gå och räkna dagarna då
Tack! :)
Jodå, jag kommer ihåg dig, det var många som skrev i början som man inte hört något från sen, men det är jätte kul att du fortfarande hänger med! :)
Vad skönt på ett sätt att utredningen inte visar någonting, då vet man ju att det iallafall "fungerar". Hoppas du får bra svar och hjälp med det andra med. :)
Man blir så jädrans glad när den där smilegubben kommer upp på äl testet. :)
Då är det bim omkring 16 september? :)
Skönt att åka iväg och inte minst att få annat att tänka på.
Detta har gnagt sönder mig de sista två veckorna, har inte haft någonting annat i huvudet än missfallet och en ny graviditet. :)
Lycka till och ha en riktigt go semester! :) Hoppas du får ett fint plus när du kommer hem! :)