tovemaja skrev 2015-04-15 03:43:59 följande:
Låter superlyxigt! Jag är vaken för andra gången nu, ska väl inte klaga heller, men det lutar åt minst 4 uppvak denna natt... Vilket är helt ok om man får somna smidigt däremellan... Håller tummarna!
Måste ta tag i mina grav-kilon nu innan det skenar åt fel håll. Haft 5,5 kg kvar tillräckligt länge för att jag ska inse att de inte kommer försvinna av sig själv. Kroppen känns ok om det inte vore för "degklumpen" under naveln. Inser att det bara gått 6 veckor och inser att jag inte kan börja träna innan efterkontrollen om två veckor... Men måste sluta med fikat som blir varje dag nu! Helt ok de dagar jag rör mig vettigt, men inte annars.
Någon som vill vara med? Mitt mål är 0,5 kg i veckan fram till midsommar!
Jag har ju bara varit ogravid i en och en halv vecka så för mig dröjer det ytterligare några veckor innan jag får träna ordentligt. Men jag är på
Eftersom jag även har kilon sen innan graviditeten som jag vill få bort lär det ta ett tag. Men om det fortsätter som det gjort nu när mannen jobbat så lär kilona rasa. Jag hinner inte fika, hinner knappt äta. För just när jag ska göra det vaknar H och är otröstlig för han borde egentligen sova och då är det bara barnvagnspromenad på minst en timme som gäller. Jag har nog aldrig haft en så tuff PT tidigare