Misty W skrev 2015-02-16 06:22:08 följande:
Jaha, då va det måndag och första dagen på ännu en vecka!
Jag ligger vaken ensam i sängen sen sambons klocka ringde 05:00 & han åkte till jobbet vid 05:30. Är det bara jag som tycker att vardagarna är som transportsträckor? Från helgen dör man gör saker ihop till vardagen så man går på rutin & autopilot med siktet inställt på häng med sambo & barn när fredags kvällen kommer.
Börjar bli lite tråkigt! Gör jag har tröttnat på att va ensam på dagarna. Och nu är kroppen så seg att den stretar emot om jag går för fort, plockar runt på golvet för mkt, står för länge o.s.v
Men dom sagt så är det måndag idag & ett oskrivet blad är upplagt!
Trevlig vecka!
Jag skulle vilja gå och lägga mig och vakna i mars. Februari med alla sjukdomar kan vi bara hoppa över. Jag har dottern på dagis måndag-fredag för sista veckan nu, sen blir hon 15 timmars barn. Hur det nu är uträknat att jag ska orka det. För här får man ha barnet kvar på heltid på dagis första månaden hemma sen blir det automatiskt 15 timmars, när jag då kommer vara som tjockast och tröttast.
Det är både ensamt och långtråkigt att vara hemma själv, men att aktivera en 1.8 år gammal tjej är lite mer än jag orkar. Särskilt eftersom hon fortfarande inte sover på nätterna.