BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Vägning idag, och jag har gått ner 300g. Jag är ganska förvånad över det faktiskt, den här veckan har jag verkligen inte skött mig.
Men igår kom någon slags inspiration över mig, och den här veckan ska jag äta chiapudding till frukost (istället för två smörgåsar som jag äter nu), och ingen pasta.
Hur gör ni som ammar med gasbildande mat? Jag har tills förra veckan helt hållit mig ifrån bönor, kål, lök och kryddor. Men så sa BVC-sköterskan att om man själv brukar tåla sånt så kan det mycket väl funka bra för bebisen också, så nu har jag ätit lite lök och vitlök utan att något hänt. Idag blir det en Texas chili också, men inte så vansinnigt stark eftersom jag är för mesig för sånt.
Jag ska prova med lite kål eller bönor i veckan tänkte jag!
Vi bor bara i en 2a så här finns inte plats att inreda något rum åt han ännu ;) letar hus men har inte funnit något ännu, har dock kvar hopp då jag vet att det är pågång 2 hus i det område vi vill bo i :)
Sen vacciner, är drygt 3 veckor dit och vet inte hur vi ska göra. Han ska (enl mitt tycke) självklart få vaccinet men jag kommer inte klara av att vara där, är så himla stickrädd. (Japp, är sjuksköterska själv - bra kombo!) Ne, men att sticka andra går utmärkt, men jag själv eller mitt barn (!) funkar inte alls... Sambon jobbar och oklart om han kan vara ledig. Fast man kanske får gå ut under själva stickandet? Det skulle ju funka. Hos oss är det också 2st som sticker samtidigt.